در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

«در آستان خورشید» شکوه رهروان حسینی را به تصویر می‌کشد

عوامل برنامه «در آستان خورشید» همانند سال‌های گذشته، امسال نیز در مسیر راهپیمایی اربعین حسینی حضور دارند.

درآستان خورشید رهروان حسینی را به تصویر می‌کشدمهدی زمانی تهیه‌کننده برنامه‌های تلویزیونی، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص حضور عوامل برنامه «در آستان خورشید» در راهپیمایی اربعین حسینی گفت: عوامل برنامه «در آستان خورشید» همانند سال‌های گذشته، امسال نیز در مسیر راهپیمایی اربعین حضور دارند.

وی افزود: ما از ابتدای ماه صفر، سفر خود را از بصره آغاز کردیم و روزانه ۲ الی ۳ ارتباط مستقیم با مخاطبان شبکه سه داشته ایم.

تهیه کننده برنامه «در آستان خورشید» اظهار کرد: این برنامه با زائران کربلا در پیاده روی اربعین همراه شده و روحیات و مکنونات قلبی زائران را در این سفر روحانی به تصویر می‌کشد.

زمانی با بیان اینکه گفت‌وگو با زائران، تمام احساسات و مکنونات قلبی آن‌ها از جنس عشق و دلدادگی به اهل بیت (ع) را نشان می دهد، گفت: گروه «در آستان خورشید» روز ۱۸ ماه صفر به کربلا می‌رسد و از آنجا ارتباط مستقیم با مخاطبان خواهیم داشت.

گفتنی است؛ عوامل برنامه «در آستان خورشید» حمیدرضا امینیان (کارگردان)، میثم آقابیگی و سید کاظم احمد زاده (مجری)، علیرضا امینیان (تصویربردار و تدوینگر)، صادق رمضانی (تصویربردار)، یاسر نصراللهی (تصویربردار)، علا الرماحی (تصویربردار)،  جعفر زندی (مدیر تولید) هستند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.