رئیس پیش بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان:

زاهدانی‌ها منتظر بارش‌های قابل توجه باشند

رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: شاخص‌های همرفت نشان می‌دهد که امروز شرایط برای وقوع بارش‌های رگباری، رعد و برق و تندباد‌های لحظه‌ای در زاهدان فراهم است.

زاهدانی‌های منتظر بارش‌های قابل توجه باشندعلی ملاشاهی رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: بر اساس خروجی نقشه‌های پیش یابی و مدل‌های جوی امروز دامنه فعالیت سامانه بارشی در استان فراگیرتر شده و در اکثر شهرستان‌های استان بارش‌های رگباری روی خواهد داد.

او  با بیان اینکه در شهرستان زاهدان نیز این شرایط وجود دارد، افزود: انتظار می‌رود بارش‌های امروز زاهدان قابل توجه باشد به طوریکه سبب آبگرفتگی معابر شود.

رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: امروز علاوه بر نواحی مرکزی، در نیمه جنوبی و سواحل استان نیز فعالیت سامانه ادامه خواهد داشت.

ملاشاهی گفت: شرایط دریا نیز از امروز تغییر خواهد کرد به طوریکه پیش‌بینی می‌شود علاوه بر فعالیت سامانه همرفتی و ریزش‌های رگباری، انتظار می‌رود ارتفاع موج در دریای عمان از شنبه تا دوشنبه بین یک تا دو متر افزایش یابد و دریا مواج و طوفانی شود.

انتهای پیام/ع

بارش باران در تمام نقاط سیستان وبلوچستان 

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار