رقابت دو تیم رایکا بابل فجرسپاسی شیراز

تیم رایکا بابل از ساعت ۱۵ امروز شنبه ۱۳ مهر ماه در ورزشگاه هفت تیر بابل به مصاف فجرسپاسی شیراز می‌رود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، هفته هفتم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، بعدازظهر امروز شنبه ۱۳ مهر ماه در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود که در یکی از دیدار‌های امروز تیم رایکا بابل از ساعت ۱۵ در ورزشگاه هفت تیر بابل به مصاف تیم فجرسپاسی شیراز می‌رود.

تیم رایکا که امتیاز تیم خونه به خونه را خریداری کرده و پا به مسابقات این فصل لیگ یک گذاشته، هنوز نتوانسته بردی در این مسابقات به دست بیاورد.

این تیم فصل را با مهران نجفی بازیکن سال‌های دور فوتبال استان و بابل آغاز کرد، ولی نتوانست به نتایج قابل قبولی برسد و در ادامه سکان هدایت تیم را به حسین مسگر ساروی یکی دیگر از بازیکنان سال‌های دور فوتبال استان سپرد تا بلکه بتواند از بحران خارج شود.

البته بحث مهم تیم رایکا، بحث مالی است که مالکانی که تیم را خریداری کردند باید به تعدات خود عمل کنند و با جذب چند بازیکن خوب، بتوانند تیم را از بحران خارج کنند وگرنه این تیم هم، به سرنوشت تیم‌های دیگر مازندران دچار می‌شود.

رایکا از ۶ بازی گذشته خود با ۳ مساوی و ۳ شکست و ۳ امتیاز در رده پانزدهم جدول ۱۸ تیمی این مسابقات قرار دارد و تیم فجر سپاسی هم با ۱۳ امتیاز در رده سوم جدول جای دارد.

انتهای پیام/ م

رایکا به مصاف فجرسپاسی می‌رود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار