پدیده‌های ویلموتس چه بازیکنانی هستند؟

لیست جدید بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار مقابل تیم‌های کامبوج و بحرین امروز اعلام شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در بین ۲۳ بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال ایران برای بازی با کامبوج و بحرین در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نام ۲ بازیکن جلب توجه می کند.

نفراتی که می توان از آنها به عنوان سورپرایزهای ویلموتس در این اردو نام برد.

مرتضی منصوری، دفاع راست ۲۹ ساله و شوش دانیالی فوتبال کشورمان که در ۲ فصل اخیر لیگ برتر عملکرد خوبی در تیم های پدیده مشهد و سپاهان اصفهان داشته است سرانجام پس از شایعاتی که نسبت به حضورش در اردوهای تیم ملی حتی در زمان سرمربیگری کارلوس کی روش وجود داشت برای اولین بار بین ملی پوشان ایرانی قرار گرفت تا پاداش بازی های خوب خود در لیگ را بگیرد.


منصوری که یکی از ارکان گل نخوردن سپاهان در فصل اخیر لیگ برتر محسوب می شود در ۶ بازی ۲ پاس گل برای هم تیمی هایش ارسال کرده است و با توجه به میزان آمادگی اش می تواند رقیب فوق العاده جدی ای برای رامین رضائیان در پست دفاع راست تیم ملی باشد. البته وریا غفوری هم که بین ۲۳ بازیکن دعوت شده به اردوی جدید تیم ملی قرار نگرفته یکی دیگر از شانس های حضور در این پست است.


بیشتر بخوانید: بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال مشخص شدند


محمد محبی، وینگر ۲۰ ساله سپاهان هم که در مینی کمپ سه روزه تیرماه تیم ملی زیرنظر مارک ویلموتس و دستیارانش تمرین کرد هم پدیده نوزدهمین دوره لیگ برتر بوده است. او که به دلیل کیفیت بالایش می تواند یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیم ملی امید باشد طبق هماهنگی سرمربی بلژیکی تیم ملی بزرگسالان با مسئولان تیم امید این بار در اردوی تیم بزرگسال شرکت می کند تا اللهیار صیادمنش جای محبی به اردوی تیم امید برود.


او تا پایان هفته ششم لیگ برتر ۲ بار موفق به گلزنی شده است.

البته از مهرداد محمدی هم می توان به عنوان یکی دیگر از ویژگی های بارز فهرست جدید ویلموتس یاد کرد اما او در تیم اروپایی آوس درخشیده و نسبت به منصوری و محبی چهره بسیار شناخته شده تری است.


بیشتر بخوانید پرسپولیس همچنان رکوددار فهرست تیم ملی فوتبال ایران/ غیبت جهانبخش و ترابی، شگفتی بزرگ ویلموتس


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار