پلیس مظهر اقتدار ملی و رافت اسلامی است

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به مطالبه رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه پلیس باید مظهر اقتدار ملی و رافت اسلامی باشد، گفت: سربازان جان بر کف ولایت در ناجا‌ای مطالبه معظم له را به واقعیت تبدیل کرده اند.

پلیس مظهر اقتدار ملی و رافت اسلامی استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، سردار "علی اکبر جاویدان" در مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح کرمانشاه که در ستاد انتظامی استان برگزار شد، اظهار داشت: از سوی دیگر نیروی انتظامی طی سالیان اخیر تلاش کرده تا دیگر مطالبه رهبر فرزانه انقلاب در خصوص رسیدن پلیس به تراز انقلاب اسلامی را نیز جامه عمل بپوشاند.

او ادامه داد: امنیت نعمت ارزشمندی است که خدمتگذاران مردم در نیروی انتظامی تامین آن را در جامعه برعهده گرفته اند و برای تحقق این مهم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند بود.

سردار جاویدان گفت: نیرو‌های پلیس به برکت تبعیت از فرمایشات رهبری توانسته اند هرسال بر امنیت موجود در کشور افزوده و دست متجاوزان و مجرمان را از تحقق اهدافشان کوتاه کنند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه با بیان اینکه نیروی انتظامی مقتدرانه و شجاع در برابر هرگونه ناامنی ایستاده است، گفت: همکاران ما در بخش‌های مختلف با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد و اجازه فعالیت را به آن‌ها نمی‌دهد.

او با بیان اینکه پلیس خدمتگذار راستین مردم است، گفت: ماموران انتظامی در حوادث گوناگون نظیر زلزله، سیل  همانند یک نیروی امدادی جزو اولین افراد حاضر در صحنه برای مک به مردم هستند و در سال‌های اخیر نیز به خوبی این موضوع را ثابت کرده اند.

سردار جاویدان در ادامه وضعیت امنیت کرمانشاه را مطلوب ارزیابی و بیان کرد: در بسیاری از جرائم خشن از میانگین کشوری پائین‌تر است و در مقابل در کشفیات قاچاق کالا، مواد مخدر و مقابله با ناهنجاری‌ها از میانگین کشوری وضعیت بهتری داریم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان از همکاری مسئولان استان با پلیس بویژه استاندار و دستگاه قضائی قدردانی و ابراز امیدواری کرد با گسترش این تعامل شاهد افزایش امنیت در استان باشیم.

انتهای  پیام/ز

 

 

امنیت کرمانشاه  مطلوب است 

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.