اقتدار نیرو‌های نظامی و انتظامی دشمنان را وادار به تسلیم کرده است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مهمترین دلایلی که دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام را وادار به تسلیم و عقب نشینی در برابر کشورمان کرده اقتدار نیرو‌های مسلح بویژه نیروی انتظامی است.

اقتدار نیرو‌های نظامی و انتظامی دشمنان را وادار به تسلیم کرده استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، عبدالرضا مصری در مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح که به مناسبت هفته ناجا در ستاد انتظامی استان کرمانشاه برگزار شد، با گرامیداشت هفته ناجا، اظهار داشت: به برکت جمهوری اسلامی، نیرو‌های مسلح کشور در اوج اقتدار و آمادگی به سر می‌برند.


او با بیان اینکه اقتدار نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی باعث شده تا هیچ کشوری حتی نتواند فکر تجاوز به این آب و خاک را در سر بپروراند، بیان  کرد: ۴۰ سال است که دشمنان کشور به سرکردگی آمریکای جنایتکار پشت سر مستحکمی به نام انقلاب و جمهوری اسلامی متوقف شده اند.

مصری با بیان اینکه اقتدار نیرو‌های مسلح و استقامت ملت بزرگ ایران علت ناکامی دشمنان بوده است، گفت: این ایستادگی و مقاومت توسط حضرت امام (ره) و رهبر فرزانه انقلاب به ما آموزش داده شده است.

نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: دکترین مقاومت که از سوی جمهوری اسلامی در حال صادر شده به همه کشور‌های آزادی خواه است باعث عظمت و اقتدار کشورمان در مجامع جهانی شده و همه دسیسه‌ها و نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کرده است.

او همچنین با تقدیر از تلاش‌ها و زحمات شبانه روزی نیروی انتظامی تاکید کرد: تا زمانی که ماموران جان برکف پلیس هوشیار و بیدار مشغول حراست از تمامیت ارضی کشور هستند دشمنان هرگز نخواهند توانست کوچکترین ضربه‌ای به کشور و امنیت آن وارد کنند.

مصری در پایان گفت: به برکت امنیتی که توسط پلیس و سایر نیرو‌های مسلح ایجاد شده، جمهوری اسلامی روز به روز در مسیر توسعه، عمران و آبادانی قدم برداشته و بر عزتش در مجامع بین المللی افزوده می‌شود.

انتهای  پیام/ز

 

برگزاری صبحگاه مشترک نیروی انتظامی در استان کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار