در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

اما و اگر‌های اختتامیه جشنواره ادبی چهلچراغ/ آیا در هفته کتاب به ایستگاه پایانی می‌رسد؟

قرار است اختتامیه جشنواره ادبی چهلچراغ در هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران برگزار شود.

اما و اگر‌های اختتامیه جشنواره ادبی چهلچراغ/ آیا در هفته کتاب به ایستگاه پایانی می‌رسد؟راضیه تجار دبیر انجمن قلم ایران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره  زمان برگزاری جشنواره ادبی چهلچراغ گفت: اختتامیه جشنواره ادبی چهلچراغ در هفته کتاب سال جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.منتظر بودیم کتاب هایی که منتخبی از آثار نویسندگان و شاعرانی است که اثر خود را برای جشنواره ادبی چهلچراغ فرستاده بودند به دست چاپ سپرده شود که پس از انتشار این آثار اختتامیه جشنواره ادبی چهلچراغ برگزار شود. 

او افزود: هم اکنون کتاب های جشنواره ادبی چهلچراغ مراحل پایانی انتشار را سپری می کند و در همین روزها از چاپ بیرون می آید تا مجمع سالیانه انجمن قلم ایران برگزار شود.

تجار گفتک به دلیل گرانی کاغذ انتشار کتاب زمان بر شده است وگرنه انتخاب هایمان را پیش از این انجام داده بودیم.

گفتنی است پیش از این رضا اسماعیلی، دبیر جشنواره ادبی چهلچراغ از برگزاری اختتامیه این جشنواره ادبی تا پایان شهریور ماه  خبر داده بود. این جشنواره ادبی که به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی آغاز شده بود تا کنون به ایستگاه پایانی اش نرسیده است.از جمله عواملی که در این امر تاثیر داشت می توان به همکاری نکردن نهادهای فرهنگی با این جشنواره ادبی و زمان بر بودن انتشار کتاب اشاره کرد؛ جشنواره ادبی چهلچراغ به همت انجمن قلم ایران برگزار می شود.

انتهای پیام/ 

آخرین اخبار از جشنواره ادبی چهلچراغ

برچسب ها: ادبیات ، کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار