سپاه، جوان و دلاور؛

مروری بر دیدار اخیر مجمع عالی فرماندهان سپاه با فرمانده کل قوا + فیلم

نماهنگ زیبا حاوی تصاویری از دیدار اخیر مجمع عالی فرماندهان سپاه با حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده کل قوا مشاهده می‌کنید.

سپاه؛ جوان و دلاور / مروری بر دیدار اخیر مجمع عالی فرماندهان سپاه با فرمانده کل قوا

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اعضای مجمع عالی فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز چهارشنبه  با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده کل قوا دیدار کردند.

رهبرمعظم انقلاب در بخشی از این دیدار فرمودند: «آمریکایی‌ها در سیاست فشار حداکثری شکست خوردند. خیال می‌کردند اگر سیاست فشار حداکثری روی ایران متمرکز شود، جمهوری اسلامی مجبور به نرمش می‌شود؛ تا این ساعت به حول و قوه‌ الهی فهمیدند فشار حداکثری، خودشان را دچار مشکل کرده است. این اواخر برای اینکه یک حالت نمادینی برای تسلیم ایران درست کنند و رئیس‌جمهور کشورمان را وادار به ملاقات کنند به التماس هم افتادند و رفقای اروپایی‌شان را واسطه قرار دادند؛ تا آخر هم موفق نشدند و این سیاست تا آخر هم شکست خواهد خورد.
 
در مسئله‌ هسته‌ای، ما کاهش تعهدات را ادامه خواهیم داد و باید با جدیت کامل ادامه دهیم؛ مسئولیت هم بر عهده‌ سازمان انرژی هسته‌ای است و باید این کاهش تعهداتی را که دولت جمهوری اسلامی بیان کرده است، به‌طور کامل و جامع انجام بدهند وادامه پیدا بکند تا وقتی که ما به نتیجه مطلوب برسیم و خواهیم رسید.»
بیشتر بخوانید: هشت توصیه رهبر معظم انقلاب به سپاه + اینفوگرافیک
در ادامه نماهنگ زیبای "سپاه؛ جوان و دلاور" را مشاهده می‌کنید:
 
انتهای پیام/
برچسب ها: رهبر انقلاب ، نماهنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار