حضور نیروی انتظامی موجب آرامش مردم است

استاندار خراسان شمالی گفت: حضور نیروی انتظامی در صحنه‌های مختلف موجب ایجاد آرامش در دل مردم و رعب و وحشت در دل مجرمان می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی در مراسم صبح‌گاه مشترک نیرو‌های مسلح استان به مناسبت هفته ناجا گفت: یادآوری و بزرگداشت شهدا و بزرگمردان نیرو‌های مسلح به ویژه نیروی انتظامی به طور مستمر یادآوری تمام ارزش‌ها و خوبی‌ها و همچنین دلاورمردانی است که توانسته اند در سایه تلاش خود امروز به مردم شایسته ایران امنیت را هدیه دهند و در دل دشمنان ناامیدی را به وجود آوردند.

شجاعی با بیان اینکه تلاش‌های نیروی انتظامی توام با دلسوزی و حفظ منافع نظام است، افزود: امروز به مانند چهل سال قبل در جنگی هستیم که یک طرف نظام مقدس جمهوری اسلامی و در سمت دیگر دنیا قرار دارد.

شجاعی با اشاره به جنگ اقتصادی راه اندازی شده توسط دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، ادامه داد: امروز اگر مرز‌های ما در امان است و مردم در امنیت هستند در سایه تلاش نیرو‌های مسلح است و اگر امروز مقام معظم رهبری فرمان حضور در جنگ و جبهه اقتصادی را می‌دهند در سایه همین امنیت و ارامش است.

او افزود: نیروی انتظامی در طی این چهل سال گام به گام مردمی‌تر و تخصصی‌تر تمامی ماموریت‌های محوله خود را در همه حوزه‌ها انجام داده است.

استاندار خراسان شمالی عنوان کرد: به واسطه مشارکت و هم افزایی اعضای شورا تامین استان امنیت خوبی در خراسان شمالی برقرار است.

انتهای پیام/د

حضور نیروی انتظامی موجب آرامش مردم است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.