نماینده شورای شهر تهران در ستاد مناسب سازی معابر پایتخت خبر داد؛

نصب ۴۸ دستگاه آسانسور در مترو تا پایان سال ۹۸

نژاد بهرام گفت: در جلسه مناسب‌سازی معابر پایتخت قرار شد تعداد ۴۸ دستگاه آسانسور تا پایان سال در ایستگاه‌های قدیمی خطوط مترو نصب شود.

زهرا نژاد بهرام نماینده شورای شهر تهران در ستاد مناسب سازی معابر پایتخت در گفت و گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، از آخرین تصمیمات این ستاد در جهت مناسب سازی ایستگاه‌های مترو پایتخت گفت: در جلسه مناسب سازی معابر پایتخت قرار شد تعداد ۴۸ دستگاه آسانسور تا پایان سال در ایستگاه‌های قدیمی خطوط مترو تعبیه و نصب شود.

نماینده شورای شهر تهران در ستاد مناسب سازی معابر افزود: در ایستگاه‌های تازه احداث نیز قرار شد دو ایستگاه محمدیه و بسیج تا دو هفته دیگر به آسانسور مجهز شود.

نژاد بهرام با اشاره به مناسب سازی ایستگاه تازه تاسیس امام حسین (ع) در خط ۶ مترو گفت: ما اعتراض خود را در این نشست که گلپایگانی معاون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران نیز حضور داشت نسبت به افتتاح و بهره‌برداری ایستگاه امام حسین (ع) بدون آسانسور و مناسب سازی آن برای معلولان اعلام کردیم و ظهار کردیک که گزارش های ارائه شده مورد قبول ما نیست.


بیشتر بخوانید: توان یابان قربانی محدودیت‌های مالی مدیریت شهری/ آیا تصمیمات مدیریت شهری «معلول ستیز» است؟ 


او ادامه داد: ما اعتراض خود را این گونه اعلام کردیم که جلسه ستاد مناسب سازی معابر پایتخت آن گونه که باید نیاز ما را تامین می‌کرد برگزار نشد و قرار بر این است جلسات دیگر در بازه زمانی مشخص برگزار شود.

نماینده شورای شهر تهران در ستاد مناسب سازی معابر ادامه داد: در آخرین جلسه ستاد مناسب سازی معابر پایتخت ۵ تشکل غیر دولتی نیز حضور داشتند و قرار بر این شد با توجه به در پیش بودن روز معلول جلسه مناسب سازی معابر پایتخت در آینده با حضور مناطق برگزار شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۱۵ مهر ۱۳۹۸
تو رو خدا برا پلاي عابر پياده هم آسانسور بذارن هيچ كس اينقدر ديوونه نيست براي اينكه از اينور خيابون بره اونور خيابون شونصد تا پله رو بره بالا و بياد پايين اونم تو شهري كه هر صد متر يه چهار راهه و اگه بخواد از پلاي هوايي استفاده كنه يه روزه بايستي زانوهاشو ببره زير تيغ جراحي
آخرین اخبار