آغاز به کار نمایشگاه دائمی حمایت از تولید داخل همراه اول

نمایشگاه دائمی حمایت از تولید داخل همراه اول امروز با حضور دبیر سندیکای صنعت مخابرات ایران رسماً آغاز به کار کرد.

آغاز به کار نمایشگاه دائمی حمایت از تولید داخل همراه اولبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز شنبه ۱۳ مهرماه باحضور فرامرز رستگار دبیر و عضو هیات مدیره سندیکای صنعت مخابرات ایران، نمایشگاه دائمی حمایت از تولید داخل اپراتور اول در برج همراه آغاز به کار کرد. بر اساس این گزارش، همراه اول به عنوان بزرگ‌ترین حامی شرکت‌های تولیدکننده داخلی و ارائه دهندگان محصولات بومی، در راستای سیاست‌های تبیین شده در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزارت صمت، اقدام به برگزاری نمایشگاه دائمی حمایت از تولید داخل نموده است.

در این نمایشگاه علاوه بر تجهیزات passive شبکه که امکان تولید آن در داخل وجود دارد، محصولات و خدمات مورد نیاز بخش های فنی شبکه نیز ارائه خواهد شد. به این ترتیب تامین کنندگان تجهیزات و محصولات و راه کارهای مخابراتی قادر خواهند بود با حضور در این نمایشگاه، نسبت به ارائه محصولات خود و یا انجام مذاکرات فنی و معرفی خود اقدام کنند.

این فضا با هدف تسهیل تعاملات با تولیدکنندگان، افزایش شفافیت ها، آماده سازی محیط رقابتی و حمایت از شرکت های نوپا در کنار شرکت‌های باسابقه، در راستای هدفمندسازی تولید و فعالیت‌های پژوهشی مبتنی بر نیاز بازار راه اندازی شده است.گفتنی است همراه اول در سالیان اخیر ضمن پایبندی کامل به مصوبه ۱۶۳ کمیسیون تنظیم مقررات، رتبه برتر استفاده حداکثری از منابع و مهارت‌های ایرانی را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: همراه اول ، مخابرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.