بوندس لیگا؛

شکست دور از انتظار بایرن در خانه / توقف لایپزیش و فرایبورگ

رقابت‌های بوندس لیگا امشب با برگزاری ۴ دیدار هم زمان پیگیری شد.

شکست دور از انتظار بایرن در خانه / توقف لایپزیش و فرایبورگبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های بوندس لیگا آلمان امشب با برگزاری ۴ دیدار هم زمان پیگیری شد که در یکی از مهم‌ترین دیدار‌های آن تیم فوتبال بایرن مونیخ با نتیجه ۲ -۱ در خانه مغلوب هافن هایم شد، اما با خوش شانسی صدرنشینی اش را حفظ کرد. این اتفاق در حالی رخ داد که هواداران این تیم پس از پیروزی ۷ -۲ آن‌ها مقابل تاتنهام در لیگ قهرمانان اروپا انتظار نمایش متفاوتی از باواریایی‌ها را داشتند.  

لایپزیش هم در دیگر دیدار مهم امروز با بایر لورکوزن بازی کرد  و در نهایت به تساوی ۱ -۱ رسید تا هر دو تیم ۱۴ امتیازی شوند و به ترتیب در رتبه‌های سوم و چهارم قرار بگیرند. فرایبورگ هم در دیگر دیدار مهم در خانه متوقف شد و برابر دورتموند به تساوی ۲ -۲ رسید تا ۱۴ امتیازی شود و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به بایرن ۱۴ امتیازی در رده دوم جدول قرار بگیرد. آن‌ها همچنین به دلیل تفاضل بهتر، بالاتر از بایرلورکزون و لایپزیش قرار گرفتند.

تنها بازی امروز که برنده داشت دیدار تیم‌های پاد بورن و ماینتس بود که با برد پادبورنی‌ها به پایان رسید. آخرین دیدار امشب بوندس لیگا هم میان تیم‌های شالکه و کلن برگزار می‌شود که شالکه ای‌ها شانس آن را دارند تا با برد در این بازی با ۱۶ امتیاز صدرنشین شوند.  


بیشتر بخوانید: 

تقابل جذاب تاتنهام و یاران جهانبخش / شاگردان زیدان در اندیشه تثبیت صدرنشینی

 دربی مادرید و جدال بر سر صدرنشینی/ کار سخت مدعیان در بوندس‌لیگا و لوشامپیونه

بایرن مونیخ ۳- پادبورن ۰/ بازگشت مونیخی‌ها به صدر جدول


انتهای پیام/ 

توقف مدعیان بوندس لیگا در هفته هفتم 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار