رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست آرادان خبر داد؛

ناکامی شکارچی متخلف در منطقه شکار ممنوع خنار

جواد شاه‌حسینی بابیان اینکه شکارچی متخلف در منطقه شکارممنوع خنار آرادان ناکام ماند گفت: از این متهم یک قبضه سلاح و مهمات کشف و ضبط شد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، جواد شاه‌حسینی رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست آرادان با بیان اینکه مأموران یگان حفاظت محیط‌زیست آرادان موفق به دستگیری شکارچی متخلف در منطقه شکارممنوع خنار شدند گفت : مأموران اجرایی پاسگاه محیط‌بانی چهارطاق برای اجرای طرح عملیات گشت و کنترل و اجرای قوانین و مقررات شکار و صید به منطقه شکارممنوع خنار عزیمت و به مدت سه شبانه‌روز در آن محل بیتوته کردند.

او افزود: مأموران هنگام عملیات گشت و کنترل به یک دستگاه خودروی شاسی‌بلند مشکوک و آن را تحت نظر گرفتند و باگذشت دقایقی فردی اسلحه به دست را که از خودرو پیاده و به سمت محل چرای حیوانات وحشی در حال حرکت بود را مشاهده کردند.

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست آرادان بابیان اینکه مأموران برای جلوگیری از شکار غیرمجاز جانوران وحشی وارد عمل شده و متهم را با یک قبضه سلاح به همراه مهمات مربوطه دستگیر کردند، ابراز داشت: در حال حاضر پرونده فرد متخلف برای بررسی و صدور حکم تحویل مراجع قضایی شده است.

شاه‌حسینی ضمن هشدار به کسانی که باهدف شکار غیرمجاز جانوران وحشی وارد زیستگاه‌های حیات‌وحش می‌شوند، اعلام کرد: مأموران یگان حفاظت محیط‌زیست به‌طور شبانه‌روزی در حال گشت زنی و کنترل مناطق تحت مدیریت هستند و با متخلفان در حوزه شکار و صید برابر با قانون و با شدت و قاطعیت برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام / ر

دستگیری شکارچی متخلف در منطقه شکارممنوع خنار آرادان

برچسب ها: محیط زیست ، حیات وحش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.