ادعای عجیب تحلیلگر تلویزیون "ایران اینترنشنال" درباره مراسم اربعین + فیلم

یکی از تحلیلگران تلویزیون لندنی "ایران اینترنشنال" با قاطعیت، تحلیل عجیبی را در خصوص برگزاری مراسم اربعین امسال بیان کرد.

اربعینبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هر ساله با فرا رسیدن اربعین حسینی خیل عظیم عشاق سیدالشهداء از جای جای دنیا با شور و شوقی هر چه تمام‌تر برای تجدید پیمان با اربابشان راهی کربلا می‌شوند. راهپیمایی عظیم اربعین، نماد همدلی و اتحاد مسلمانان جهان است که چند سالی است در قبله دل‌ها با یکدیگر دیدار می‌کنند. 

امروز این حماسه عظیم خار بزرگی بر چشم آنهایی شده که سالهاست برای نفاق و جدایی مسلمانان تلاش می‌کنند؛ همان‌هایی که مسبب اغتشاشات اخیر در عراق هستند. دشمن تصور می‌کند با سیاه نمایی و تحریف واقعیت می‌تواند مانع شتاب وصف نشدنی دریای جوشان عشاق حسینی شود. هر چه به روز موعود نزدیک‌تر می‌شویم، تلاش شبکه‌های ضدایرانی برای تفرقه افکنی میان مردم ایران و عراق، بیشتر می‌شود. آنها به هر طریقی سعی دارند تا اوضاع را بسیار نا امن و نا آرام جلوه دهند تا به خیال خود پای دلباختگان حسینی را بلرزانند. 

ویدئوی زیر بخشی از  گفته‌های تحلیلگر تلویزیون لندنی "ایران اینترنشنال" در خصوص برگزاری مراسم اربعین امسال است. غسان عاشور در این گفتگو، برگزاری مراسم اربعین را به دلیل اعتراضات اخیر، کمرنگ خوانده است و آن را کوچک می‌شمارد. این در حالی است که طبق آمار رسمی، میزان تقاضای ایرانیان برای ورود به خاک عراق جهت شرکت در مراسم اربعین، نسبت به سال گذشته بیش از چهار برابر افزایش داشته است.

انتهای پیام/ 

 تلویزیون لندنی "ایران اینترنشنال" در سودای کمرنگ کردن اربعین امسال

برچسب ها: اغتشاشات ، عراق ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Germany
بهار
۰۵:۲۹ ۱۵ مهر ۱۳۹۸
اگر ما فیلم یا سریالی در مورد شقاوت داعش در زمان حمله و اشغال عراق میساختیم و نقش ایران را در پیروزی بر داعش در عراق نشان میدادیم آیا باز آنها(شورشیان عراق) این همه ناسپاس بودن...دستگاه تبلیغاتی ما کجاست
France
سپهر ایران
۰۴:۰۶ ۱۵ مهر ۱۳۹۸
هرکی با امام حسین درافتاد، ور افتاد، چقدر نگاهشون حقیره دلم براشون میسوزه که اینقد حقیرن، شما هنوزم که هنوزه ماروـنشناختید، برای همینه که دشمنیتون تا الان به جایی نرسیده،
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
محمد
۱۵:۰۷ ۱۴ مهر ۱۳۹۸
بکور چشم سعودی و وهابی و بهایی - مخصوصا مزدورای مواجب بگیر ایران اینترنشنال پر قدرت میریم عربعین امام حسین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۱۴ مهر ۱۳۹۸
به کوری چشم دشمنان اسلام این راه پیماییها هر سال با شکوهتر از سال قبل برگزار میشود حق همیشه پیروز وسر افراز است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۱۴ مهر ۱۳۹۸
ما در هر شرایطی با امام حسین و اهل البیت هستیم
Iran (Islamic Republic of)
سید 29-29
۱۱:۵۹ ۱۴ مهر ۱۳۹۸
ما مطمئن هستیم که این تظاهرات هارا کفار ومنافقین به همین خیال راه انداختند . که از جمعیت راه پیمای اربعین کاسته شود ، اما راه پیمای اربعین حسینی ، سخت تر از جنگ هشت ساله تحمیلی صدام وسخت تر از جنگ هشت ساله تحمیلی برسوریه وسخت تر از جنگ پنج ساله تحمیلی بر یمن نیست ، بلی وهابیها واسراایلیها خواست شان . کم بودن جمعیت اربعین است ، اما نمی فهمند ، که نه سال به سال بلکه روز به روز به جمعیت محیبین اهل بیت رسول خدا اضافه میشود ، هرچند وهابیها بیشتر . دست به دامان اسراایل وامریکا میشوند ، برعکس مسلمانها بیشتر خدا دوست وپیغمبر دوست میشوند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۱ ۱۴ مهر ۱۳۹۸
شما هم شبکه های معاند نگاه میکنید
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۰۹:۳۴ ۱۴ مهر ۱۳۹۸
بهمون خیال باش
من امسال نمیخواستم برم درگیر کار بودم
اما انشاالله میرم
به کوری چشم شما
Netherlands
ناشناس
۰۹:۱۳ ۱۴ مهر ۱۳۹۸
به کوری چشم این حرامزاده مزدبگیر سعودی انگلیسی اینتر نشنال امسال حد اقل بیست و پنج تا سی میلیون نفر شرکت خواهد کرد . ایشان یک کودن عقب افتاده است ایرانیان در زمان اشغال عراق توسط امریکاییها و حتی در زمان حضور داعشی های وحشی وهابی به زیارت کربلا می رفتند .حالا که امنیت شهرهای مقدس فوق العاده عالیست .