رونمایی از هنر زرندی ها در تهران

فرماندار زرند گفت: از بزرگترین ماکت حرم تا حرم حرکت نمادین پیاده روی اربعین ساخت هنرمندان زرندی در برج آزادی تهران امروز رونمایی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی صادق زاده فرماندار زرند ضمن گرامیداشت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و یاران باوفایش و اشاره به حرکت کاروان آل الله از کربلا به سمت شام گفت: زبان هنر را گویاترین زبان برای ترویج فرهنگ و گفتمان عاشورا است.

اوضمن تقدیر از هنرمندان زرندی که در ساخت این ماکت زیبا هنرآفرینی کرده اند، بیان کرد: امروز اگر از توانایی زنان روستایی در اقتصاد به خوبی استفاده شود، بخش عمده‌ای از مشکلات معیشتی روستاییان حل خواهد شد.

️علی صادق زاده گفت:همچنین پیاده روی عظیم عاشقان خامس آل عبا در ایام اربعین در عراق را حرکتی خودجوش دانست که برکات آن در تنومند شدن درخت اسلام غیر قابل انکار است.

️ روز یکشنبه ۱۴ مهر ساعت ۱۵ در برج آزادی از این ماکت زیبا رونمایی خواهد شد.

️همچنین این اثر گرانبها، با مدیریت  طیبه رحمانی مدیر عامل شرکت تعاونی زنان روستایی سلیمان آباد از توابع بخش مرکزی زرند کرمان در کارگاه این تعاونی به نمایندگی  ذبیح الله پور ده شیخی و مونتاژ توسط اعضای کانون همیاری اجتماعی ولیعصر (عج) ساخته شده که از ورودی مرز عراق به طرف نجف اشرف و حرم حضرت علی (ع) و نمادین موکب‌ها به طرف حرم حضرت ابوالفضل (ع)، بین الحرمین، حرم امام حسین (ع) و تل زینبیه پیاده شده است.

️این ماکت برای گرامیداشت اربعین حسینی و دهه آخر ماه صفر در تالار آیینه برج آزادی تهران در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ی

رونمایی از بزرگترین ماکت پیاده روی اربعین حسینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.