راه اندازی سامانه جامع تکریم ارباب رجوع در شرکت گاز هرمزگان

سامانه جامع ارتباط با مشتری (CRM) در راستای تکریم ارباب رجوع، سهولت و شفافیت در پیگیری امور در در شرکت گاز هرمزگان راه‌اندازی شد.

راه اندازی سامانه جامع تکریم ارباب رجوع در شرکت گاز هرمزگانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان گفت: سامانه جامع ارتباط با مشتری (CRM) در راستای تکریم ارباب رجوع، سهولت و شفافیت در پیگیری امور در در شرکت گاز استان راه‌اندازی شد.

فواد حمزوی  افزود: این سامانه به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین سامانه‌های ارتباط با مشتریان و مطابق با استاندارد‌های ISO ۱۰۰۰۲ و ISO ۱۰۰۰۴ است.

او گفت: رفاه حال ذی‌نفعان درون و برون سازمانی، صرفه‌جویی در وقت و هزینه از دیگر ویژگی‌های راه‌اندازی سامانه ارتباط با مشتری عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان گفت: این سامانه یکی از ابزار‌های پرکاربرد در راستای برقراری ارتباط موثر، شفاف، آسان، و سرعت‌بخشی در رسیدگی و پاسخ به درخواست‌ها، شکایات و پیشنهادات شهروندان و همکاران شرکت گاز است.

فواد حمزوی  افزود: شهروندان با جستجوی سامانه ارتباط با مشتریان (CRM) در وب سایت شرکت گاز استان یا از طریق صفحه مرورگر خود، هرگونه درخواست، پیشنهاد و شکایت خود را مطرح کنند.

او افزود: پاسخ برای مشتریان در بازه زمانی مشخص با ثبت شماره تماس، ارسال می‌شود و از طریق کد رهگیری امکان پیگیری لحظه‌ای درخواست شهروندان وجود دارد.

انتهای پیام/ ب

راه‌اندازی سامانه جامع ارتباط با مشتری در شرکت گاز هرمزگان

 

برچسب ها: انرژی ، هرمزگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.