توضیحات سخنگوی شورای شهر تهران درباره حذف واژه شهید از معابر شهری

اعطا اولین گزارش خود در خصوص بررسی‌های به عمل آمده از موضوع حذف واژه شهید را اعلام کرد.

کاظمی / اولین گزارش سخنگوی شورای شهر از حادثه حذف واژه شهید از معابر شهریبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران ظهر امروز در پایان جلسه علنی شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران حضور یافت و با اشاره به نتایج تحقیقات کمیته‌ای که برای بررسی موضوع حذف عنوان شهید از تابلوی معابر شهری گفت: این کمیته پس از دستور ریاست شورای شهر تشکیل شد و به موازات آن جلساتی هم با تیم کارشناسی برگزار کردیم که در حال حاضر بررسی‌ها ادامه دارد و موضوع از این قرار است که از چند منبع، اطلاعات این موضوع را گردآوری می‌کنیم.

او با بیان اینکه بخشی از اطلاعات از مناطق شهرداری و بخشی از فعالین محلی گردآوری می‌شود، افزود: بخش دیگر از اطلاعات از نهادهایی جمع‌آوری می‌شود که نسبت به این موضوع حساسیت نشان داده بودند و بخش دیگر را هم از رسانه‌ها دریافت می‌کنیم.

سخنگوی شورای شهر تهران تصریح کرد: در این راستا مکاتباتی با رسانه‌ها انجام شده و درخواست کردیم هر اطلاعاتی علاوه بر آن که منتشر کرده‌اند را به ما بدهند و از روزهای آینده هم تحلیل اطلاعات را آغاز می‌کنیم.

اعطا خاطر نشان کرد: الان فرض‌هایی مطرح است که منشأ این مسئله در کجا بوده ولی چون به قطعیت نرسیده‌ایم من ترجیح می‌دهم جمع‌بندی‌ها تمام شود.

او با تأکید بر اینکه این موضوع پیچیدگی‌های خاصی دارد، گفت: اگرچه مناطق شهرداری مسئول نصب تابلوها هستند اما عوامل مختلفی در این موضوع دخالت دارند که ما داریم بررسی می‌کنیم که چه کسانی و با چه مسئولیتی این کار را کرده‌اند و موضوع عمدی یا سهوی بودن این اتفاقات هم از سوالاتی است که به دنبال پاسخ آن هستیم.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار