رئیس شورای شهر تهران تشریح کرد؛

جزئیات مصوبات یکصد و شصت و نهمین جلسه شورای شهر تهران

هاشمی رفسنجانی به تشریح جزئیات مصوبات یکصد و شصت و نهمین جلسه شورای شهر تهران پرداخت.

تشریح مصوبات امروز شورا از زبان رئیس شورای شهر تهرانبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران پس از یکصد و شصت و نهمین جلسه شورای شهر تهران که امروز (یکشنبه ۱۴ مهر ماه) برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: جلسه امروز شورا طبق معمول از ساعت ۹ تا ۱۱ برگزار شد که در ابتدا اعضای شورای شهر تهران چند تذکر داشتند و بر اساس قانون و آیین نامه که در آن آمده است تعداد تذکر‌ها نباید بیش از ۳ تذکر باشد. برخی از اعضای شورا اعتراض‌هایی به تکثر تذکر‌ها داشتند که ما امروز طبق آیین نامه تنها اجازه قرائت سه تذکر را داشتیم.

وی افزود: پس از بیان تذکر‌ها ما دستور یک فوریت سمن‌ها را داشتیم که باید نظام نامه‌ای برای آن نوشته شود که اعضای شورای شهر تهران به فوریت آن رأی دادند.

فوریت کمک به مشاغل خانگی در دستور کار شورای شهر تهران

رئیس شورای شهر تهران گفت: پس از این دستور فوریت کمک به مشاغل خانگی در دستور کار شورا قرار گرفت و علت آن بود که کمک به مشاغل خانگی نظام درستی ندارد و به بعضی از آن‌ها کمک می‌شود و به بعضی دیگر کمکی صورت نمی‌گیرد که اعضای شورا با عنوان مخالف و موافق صحبت کردند و در نهایت فوریت آن به تصویب اعضای شورای شهر تهران نرسید.


بیشتر بخوانید: دولت به جای انتقال پایتخت به آن بودجه اختصاص دهد/ نمی‌توانیم ۸.۵ میلیون جمعیت تهران را رها کنیم


هاشمی رفسنجانی ادامه داد: پس از بررسی دو دستور نخست مجمع عادی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران تشکیل شد و اختیارات شورای شهر به شهرداری تا تاریخ ۳۱ تیر ماه سال ۹۹ تفویض شد.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: پس از آن بررسی چند پلاک ثبتی مبنی بر باغ بودن یا نبودن در دستور کار شورا قرار گرفت.

وی گفت: جلسات هم اندیشی با حضور یک در میان شهردار تهران برگزار می‌شود که در جلسه امروز به دلیل حضور نیافتن حناچی، معاون برنامه‌ریزی و حقوقی شهرداری تهران در جلسه هم اندیشی شرکت کرد و پرونده‌های حقوقی شهرداری مورد بررسی قرار گرفت.

هاشمی رفسنجانی بیان کرد: شهرداری تهران امروز در حوزه پرونده‌ها‌ی حقوقی دچار مشکل است و تعداد شکایت‌ها در این حوزه زیاد است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار