در جلسه شورای شهر تهران صورت گرفت:

تصویب یک فوریت نظام نامه مشارکت و تعامل تشکل‌های غیر دولتی و مدیرت شهری

اعضای شورای شهر تهران با ۱۲ رای موافق نظلام نامه مشارکت و تعامل تشکل‌های غیر دولتی و مدیریت شهیر با به تصویب رساندند.

پاینده/ تصویب یک فوریت نظام نامه مشارکت و تعامل تشکل‌های غیر دولتی و مدیرت شهریبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، بررسی یک فوریت طرح نظام نامه مشارکت و تعامل تشکل‌های غیر دولتی و مدیریت شهری در دستور کار یکصد و شصت و نهمین جلسه شورای شهر تهارن قرار گرفت.
 
حجت نظری عضو شورای شهر تهران در سخنانی گفت: کمیته مشارکت مردمی برای تدوین این نظام نامه پیش‌قدم شد و نحوه تنظیم آن ارتباط بین نهاد‌های مردمی است.
 
عضو شورای شهر تهران افزود: امروز بخش‌های مختلف شهرداری در تعامل با سازمان مردم نهاد سلیقه‌ای عمل می‌کند و لازم است یک فوریت این دستور به تصویب برسد تا در کمیسیون تخصصی بررسی و ارجاع مجدد به صحن شورای شهر تهران بتوانیم هرجه سریع‌تر رابطه بین سازمان‌های مردم نهاد با شهرداری تهران و مدیریت شهری را منظم کنیم.
 
پس از اظهار نظر نظری ناهید خداکرمی دیگر عضو شورای شهر تهران در مخالف با فوریت این دستور گفت: به دلیل انکه این طرح ضروری ندارد بر همین اساس نمی‌توان فوریتی برای آن قائل شد.
 
الهام فخاری دیگر عضو شورای شهر تهران در موافقت با فوریت این دستور گفت: تدوین این نظام نامه از فوریت برخوردار است و باید فعالیت مربوط به سمن‌ها دارای نظام نامه قابل رسد و پایش باشد و فوریت این موضوع مانعی برای مواردی، چون بهداشت ومحیط زیست نیست.
 
محمدرضا جوادی یگانه معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در سخنانی گفت: موضوع سمن‌ها مهم است و باید فوریت آن بر اساس ماده ۷ توسعه لحاظ شود.
 
پس از اظهار نظر موافقان و مخالفان فوریت طرح نظام نامه مشارکت و تعامل تشکل‌های غیردولتی و مدیریت شهری در صحن شورای شهر تهران به رای گذاشته شد واعضای شورای شهر با ۱۲ رای موافق فوریت این طرح را به تصویب رساندند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار