در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

توضیحات حناچی درباره دلایل خشک شدن درختان پایتخت

شهردار تهران به تشریح دلایل خشک شدن درختان پایتخت پرداخت.

خشک شدن درختان پایتخت چه علتی داردبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پیروز حناچی شهردار تهران در حاشیه آیین افتتاح بوستان مرضیه حدیدچی (دباغ) در جمع خبرنگاران گفت: امروز در محدوده شرق تهران در منطقه ۴ افتتاح بوستان بانوان را به نام خانم حدیدچی داشتیم که این بوستان به مساحت بیش از ۳۴ هکتار به همت و تلاش همکاران من احداث و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی افزود: ما در سطح پایتخت تلاش می‌کنیم تا به صورت عادلانه توزیع خدمات اجتماعی داشته باشیم و در حوزه سلامت نیز برنامه‌هایی داریم که در تلاش هستیم آن‌ها را در مقیاس محلات به سرانجام برسانیم.

حناچی با اشاره به هزینه‌کرد جرایم ساخت و ساز و تخریب باغات گفت: من از همکارانم در مدیریت شهری خواستم به شکلی مؤثرتر از محل هزینه‌های ساخت و ساز و تخریب باغات هزینه انجام شود، به گونه‌ای که شهروندان این موضوع را حس کنند که مدیریت شهری اگر جریمه‌ای انجام می‌دهد از همان محل برای توسعه فضای سبز نیز استفاده می‌کند و ما در پایتخت به طور حتم به توسعه فضای سبز احتیاج داریم.


بیشتر بخوانید: ماجرای شهر فروشی مدیریت شهری از زمان کرباسچی تا حناچی


وی در توضیح علل خشک شدن درختان در پایتخت گفت: خشک شدن درختان دلایل مختلفی دارد و یکی از دلایل آن این است که آلودگی روی برگ درختان می‌نشیند و امکان فتوسنتز را از درخت سلب می‌کند که همین امر در رشد و نگهداشت درخت خلل ایجاد می‌کند.

شهردار تهران ادامه داد: باغ‌های فرسوده زیادی در پایتخت داریم که توسعه زیر ساخت‌ها در آن مناطق در دستور کار است، اما باید اعلام کنم در توسعه فضای سبز در پایتخت به علت گران بودن زمین با محدودیت‌هایی روبرو هستیم، اما با این شرایط ما باغاتی را در جنوب تهران و غرب تهران برای حفظ آن‌ها تثبیت کردیم و تمام تلاش ما این است که این رویه ادامه داشته باشد.

انتهای پیام /

وجود باغ‌های فرسوده فراوان در پایتخت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار