خالدی سر دشتی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

هنوز اصل موضوع روستای «چنارمحمودی» مشخص نشده است/ مردم لردگان آرامش خود را حفظ کنند

نماینده مردم لردگان به تشریح اتفاق اخیر در روستای لردگان پرداخت.

هنوز اصل موضوع روستای چنارمحمود لردگان مشخص نشده است/ مردم لردگان آرامش خود را حفظ کنندمحمد خالد سردشتی نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،، درباره حواشی به وجود آمده و اتفاقات مربوط به روستای محمودچنار لردگان، اظهار کرد: در یکی از روستای شهرستان لردگان به نام چنارمحمود برای مردم ولایتمدار آن منطقه مشکلی پیش آمد.

او افزود: بنده با وزیر بهداشت تماس گرفتم و موضوع را منتقل کردم و آنها هم از مسیر فوق به رفع و رجوع مشکل پرداختند.

خالدی ادامه داد: پس از مدتی که احساس کردیم نگرانی‌ها افزایش پیدا کرده و مردم هم گلایه و تجمعاتی هم در سطح شهر داشتند، بنده روز جمعه با توجه به اینکه مأموریت هم داشتم در مسجد روستا جلسه‌ای تشکیل شد و همه مردم روستا هم حضور داشتند. بنابراین حرف‌های همه و گلایه‌هایشان را شنیدم و جمع‌بندی خوبی داشتیم که به عنوان نماینده این شهرستان مسائل را از کانال اصلی، اصولی و کارشناسی دقیق پیگیری کنیم.

بیشتر بخوانید: 

خالدی خاطرنشان کرد: امروز با توجه به مشغله موجود و روز گذشته در شهرستان اغتشاشاتی به وجود آمد (که البته آرام شد) اغتشاشی وجود ندارد، بنده خود را به مجلس رساندم و پیرو تعهد اخلاقی توانستم با کمک همراهانم تحقیق و تفحصی در دستورکار مجلس قرار دهیم.

او بیان کرد: ما از آقای لاریجانی دستوری برای کمیسیون بهداشت گرفتیم که بتوانیم این را هم از کانال خود با اعزام گروهی از طریق این کمیسیون مورد بررسی قرار دهیم که منشأ این موضوع چه بوده و گزارش دقیق وکارشناسی به مجلس ارائه شود.

نماینده مردم لردگان خاطرنشان کرد: بنده تذکری هم به وزیر بهداشت خواهم داشت چرا برخی اظهارنظر‌ها باعث شد که نه تنها آرامش به جامعه برنگشت، بلکه باعث شد نگرانی‌های جدی ایجاد کند و بنده از مسئولان خواهم خواست ببینیم به چه دلیلی این اظهارنظر‌ها انجام شده است. شاید می‌شد به شکل دیگری که بتوانیم رضایت مردم را جلب کنم مسائل را مطرح کنم.

او گفت: توقع من این است که هنوز اصل موضوع روستای چنارمحمود لردگان مشخص نشده است و آنچه می‌خواهیم این است که مردم آرامش خود را حفظ کنند و این مسئله در چارچوب علوم پزشکی با توجه به شناختی که از حوزه علوم پزشکی کشور داریم، طی شود و ما هم به عنوان نماینده مردم مطالباتشان را پیگیری می‌کنیم و قطعا تابع قانون هستیم.

خالدی تاکید کرد: از وزارت بهداشت می‌خواهیم تشخیص و موارد خاص‌تری که مردم دارند، حتما تا آنجا که این موضوع اهمیت پیدا کرده رایگان در اختیارشان قرار بگیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار