حازم قاسم: تشکیلات خودگردان هیچ تصمیمی برای مقابله با اشغالگران ندارد

سخنگوی حماس ضمن متهم کردن تشکیلات خودگردان به بی مبالاتی در برابر مردم فلسطین و به بازی گرفتن افکار عمومی گفت این تشکیلات هیچ تصمیمی برای مقابله با اشغالگران ندارد.

حازم قاسم: تشکیلات خودگردان هیچ تصمیمی برای مقابله با اشغالگران نداردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره عربی، حازم قاسم، سخنگوی جنبش حماس تشکیلات خودگردان فلسطین را به بی مبالاتی در برابر مردم متهم فلسطین کرده و گفت این تشکیلات هیچ تصمیمی برای مقابله با اشغالگران ندارد.

حازم قاسم سخنگوی حماس گفت: «اظهارات محمود عباس درباره تشکیل کمیته‌های مشترک با اشغالگران نشان می‌دهد که تصمیم‌های پیشین وی صرفاً اظهاراتی تبلیغاتی بوده که از جدیت برخوردار نبوده است.»

حازم قاسم در بیانیه‌ای گفت: «سرزدن چنین رفتاری از سران تشکیلات خودگردان فلسطین اوج بی مبالاتی درباره مردم فلسطین است و این اقدام به بازی گرفتن افکار عمومی است، افکار عمومی‌ای که با روابط تشکیلات خودگردان فلسطین با اشغالگران مخالف هستند.»

سخنگوی حماس افزود: «تشکیلات خودگردان هر بار ثابت می‌کند که اراده‌ای برای مقابله با اشغالگران و سیاست‌های آن ندارند. تشکیلات خودگردان توان دست کشیدن از منافع تنگ نظرانه حزبی و شخصی خود را که با مصالح عالی ملت در تناقض است ندارد.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار