رهبر اکثریت سنا: پلوسی در چنگال یک مشت «اوباش چپگرا» گرفتار شده است

رهبر اکثریت سنای آمریکا ضمن حمایت از دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور این کشور متعهد شد روند استیضاح او را متوقف کند.

رهبر اکثریت سنا: پلوسی در چنگال یک مشت «اوباش چپگرا» گرفتار شده استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «میچ مک کانل» رهبر اکثریت سنای آمریکا، «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان این کشور را متهم کرد که «در چنگال یک مشت اوباش چپگرا» است و مجبور شده استیضاح دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور این کشور را ادامه دهد.

مک کانل ۷۷ ساله که در تلاش برای انتخاب شدن در سنای آمریکا برای هفتمین بار پیاپی در ایالت کنتکاکی است، سخنان خود را در یک تبلیغات دیجیتالی بیان کرد که نخستین بار هفته گذشته پخش شد و او در این تبلیغات از رئیس جمهور آمریکا حمایت کرد.

وی گفت: نانسی پلوسی در چنگال یک مشت «اوباش چپگرا» است. آن‌ها سرانجام او را متقاعد می‌کنند تا رئیس جمهور را استیضاح کند. همه شما قانون اساسی را می‌دانید. من به عنوان رهبر اکثریت سنای آمریکا روند استیضاح را متوقف خواهم کرد.


بیشتر بخوانید: ترامپ: پلوسی باید به اتهام خیانت مجرم شناخته شود!


این سناتور جمهوری‌خواه ایالت کنتاکی که می‌کوشد برای هفتمین بار انتخاب شود و همچنان رهبر اکثریت در سنای آمریکا باقی بماند همچنین از حامیان خود خواست «قبل از فرا رسیدن ضرب‌الاجل مشارکت داشته باشند». مک کانل از زمان برگزاری انتخابات میان دوره‌ای در سال ۲۰۱۴ رهبر اکثریت در سنای آمریکاست.

مک کانل که به واسطه مخالفت با سوسیال دموکرات‌ها «عزائیل سوسیال دموکرات ها» نامیده می‌شود، پیشتر گفته بود «اگر مجلس نمایندگان لایحه استیضاح ترامپ را تصویب کند، سنا نمی‌تواند مانع از محاکمه رئیس جمهور شود. اگر مجلس نمایندگان لایحه استیضاح ترامپ را تصویب کند، سنا باید اقدامی انجام دهد. این یک قانون سنا مربوط به استیضاح است که برای تغییر ۶۷ رای لازم خواهد بود، بنابراین من چاره‌ای جز تصویب آن ندارم.»

محتوای گفت‌و‌گوی ترامپ و رئیس‌جمهور اوکراین، رسوایی بزرگی برای ترامپ در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ به همراه داشته و او را در معرض استیضاح قرار داده است. او طی تماسی تلفنی در ۲۵ ژوئیه از رئیس‌جمهور اوکراین خواسته بود تا تحقیقات درباره فساد مالی جو بایدن و پسرش را تسریع بخشد. افشای این موضوع باعث شد دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا بار دیگر گزینه استیضاح وی را مطرح کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار