مسئول بسیج اصناف سپاه جواد الائمه خراسان شمالی اعلام کرد:

عرضه چادر مشکی پایین ترازقیمت بازار در بجنورد

مسئول بسیج اصناف سپاه جواد الائمه خراسان شمالی گفت: پارچه‌های چادر مشکی با قیمت زیربازار به صورت مرحله به مرحله در فروشگاه لاله بجنورد عرضه می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، حسین حقانی، مسئول بسیج اصناف سپاه جواد الائمه خراسان شمالی  گفت : با توجه به افزایش قیمت چادر‌های مشکی همچنین عرضه فراوان مانتو‌های جلوباز در سطح بازار کشور و استان که نارضایتی‌های اجتماعی را به همراه داشت در جلسات امر به معروف و نهی از منکر استان از سازمان بسیج اصناف تقاضا شد که در این زمینه تدبیری انجام شود.

حقانی گفت: سازمان بسیج اصناف استان در زمینه تهیه چادر‌های مشکی با کیفیت بالا و قیمت پایین ورود کرد و در تعامل با شرکت‌های عرضه کننده کشوری توانست مراکز فروش پارچه‌های چادر مشکی در استان تهران را شناسایی و موافقت آن‌ها را برای تامین و عرضه چادر مورد نیاز متقاضیان در خراسان شمالی را جلب کند.

او افزود: در این تعامل موافقت شد که هزار قواره چادر مشکی به صورت مرحله به مرحله به مرکز فروش لاله در شهر بجنورد برای عرضه به مشتریان ارسال شود که مرحله اول آن انجام شده است و از فردا عرضه مرحله دوم نیز آغاز خواهد شد.

او خاطر نشان کرد: پارچه‌های چادر مشکی زیر قیمت بازار عرضه می‌شوند.

مسئول بسیج اصناف سپاه جواد الائمه خراسان شمالی گفت: این اقدام با استقبال مشتریان روبرو شده است.

او درباره تصمیم گیری در زمینه مانتو‌های جلو باز نیز اعلام کرد: با اقدام اتحادیه پوشاک و اماکن استان یکسری از مانتو‌های جلوباز از بازار استانجمع آوری شده اند و به دنبال آن تولیدکنندگان درخواست کردند که این مانتو‌ها در اختیار آنان قرار گیرند تا با انجام طراحی دوباره بر روی آنها، این مانتو‌ها به صورت مانتو‌های جلوبسته به چرخه عرضه وارد شوند.

حقانی گفت: دست اندرکاران تقاضای تولیدی‌ها را پذیرفته اند که البته هنوز این موافقت عملیاتی نشده است.

منبع:عصر اترک

انتهای پیام/ه

عرضه چادر مشکی پایین ترازقیمت بازار در بجنورد/جمع آوری مانتو‌های جلو باز از بازار خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.