بیمه‌ها به بیماری‌های روماتیسمی اهمیت نمی‌دهند

در بیماری‌های روماتولوژی، بیمه‌ها همکاری لازم را ندارند. در حالی که مزمن شدن این بیماری ها، عوارض زیادی به دنبال دارد و هزینه‌های نظام سلامت را بالا می‌برد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  دبیر انجمن روماتولوژی ایران، با اشاره به عوارض مزمن بیماری‌های روماتولوژی، گفت: بیمه‌ها به بیماری‌های روماتیسمی اهمیت نمی‌دهند.

بیمه‌ها به بیماری‌های روماتیسمی اهمیت نمی‌دهند/////گلی

 محسن سروش، در نشست خبری که صبح دوشنبه برگزار شد، اظهار داشت: در بیماری‌های روماتولوژی، بیمه‌ها همکاری لازم را ندارند. در حالی که مزمن شدن این بیماری ها، عوارض زیادی به دنبال دارد و هزینه‌های نظام سلامت را بالا می‌برد.

دبیر اجرایی سیزدهمین کنگره سالانه انجمن روماتولوژی ایران، با اشاره به اهمیت آموزش برای پیشگیری از عوارض بیماری‌های پاتولوژی، افزود: بعضا شاهد هستیم که بیماران به خاطر هزینه ها، به خوبی تحت درمان قرار نمی‌گیرند و از کار افتاده می‌شوند.

وی با اشاره به استفاده روز افزون مردم از اینترنت، گفت: متاسفانه بعضی از اطلاعات در رابطه با بیماری‌های روماتولوژی به درستی در اینترنت در اختیار افراد قرار نمی‌گیرد و باعث می‌شود در مسیر بیماران، مشکلاتی ایجاد شود. از همین رو، از مردم درخواست می‌کنیم با مراجعه به سایت انجمن روماتولوژی ایران، به صورت رایگان از اطلاعات و آموزش‌های مربوط به انواع بیماری‌های روماتیسمی و...، برخوردار شوند.

سروش گفت: با توجه به شیوع بالای پوکی استخوان به عنوان یکی از بیماری‌های غیرالتهابی روماتولوژی، اطلاعات خوبی در سایت انجمن قرار داده شده است که مردم می‌توانند بدون هیچ مشکلی، از این اطلاعات و آموزش‌ها استفاده کنند.

دبیر انجمن روماتولوژی ایران، افزود: در کنگره امسال، درباره پیشرفت‌های علمی تشخیص و درمان بیماری‌های غیر التهابی روماتوولوژی که شامل پوکی استخوان و آرتروز است، بحث و گفتگو خواهد شد.

سیزدهمین کنگره سالانه روماتولوژی ایران، از ۲۴ تا ۲۶ مهر ۹۸ در محل سالن کتابخانه ملی ایران برگزار می‌شود. 

منبع : مهر

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار