طرح روستای بدون بیکار در لرستان به بهره‌برداری رسید

طرح روستای بدون بیکار به مناسبت روز روستا و عشایر، دوشنبه در روستای دره تخت شهرستان ازنا به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، فرماندار ازنا در آیین طرح روستای بدون بیکار اظهار داشت: توسعه روستایی در کشور پس از اصلاحات ارضی فراموش شد که با پیروزی انقلاب اسلامی این مهم مورد توجه قرار گرفت.

محمد محمدی نژاد گفت: در این راستا زیرساخت‌های مختلف روستایی در ازنا ایجاد شد و اکنون آبرسانی ۴۲ روستا از سد "کمال صالح" در حال نهایی شدن است.

وی توجه به اقتصاد روستاییان را مهم شمرد و افزود: ایجاد دهکده گردشگری در این شهرستان به توسعه منطقه و اشتغال‌زایی در جوامع محلی و جذب نیروی کار از شهر‌های اطراف نیز منجرمی شود.

وی ادامه داد: اقامتگاه بوم‌گردی، گلخانه تولید گل و کیاه، نانوایی سنتی و سنگکی، پرورش گاو شیری اصلاح نژاد، پرورش فروش ماهی زنده، سوپرمارکت، پرورش زنبور عسل، پرورش گوسفند اصلاح نژاد از جمله طرح‌های روستای بدون بیکار می‌باشد.

وی اضافه کرد: تعداد ۱۵۶ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۴۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و ۵۰۳ طرح اشتغالزا با اعتبار بالغ بر ۴۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و اشتغال یکهزار و ۳۰۵ نفر به مناسبت روز روستا و عشایر به طور همزمان در استان به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/د

بهره برداری از طرح روستای بدون بیکار در لرستان 

برچسب ها: روستا ، بیکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.