رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان:

اجرای طرح پالایش ۱۲۰۰ مدرس /کیفی‌سازی مراکزعلمی کابردی لرستان

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان لرستان با اشاره به کیفی سازی مراکز علمی کابردی لرستان گفت: پالایش ۱۲۰۰ مدرس صورت گرفت و از این تعداد ۹۰۰ مدرس مشغول به کار شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان لرستان با اشاره به کیفی سازی مراکز علمی کابردی لرستان گفت: پالایش ۱۲۰۰ مدرس صورت گرفت و از این تعداد ۹۰۰ مدرس مشغول به کار شدند.
سعید فرح بخش  در همایش یاران بی ادعا که در دانشگاه علمی کاربردی لرستان برگزار شد اظهار داشت: مراکز علمی کاربردی استان لرستان از ۳۲ مرکز به ۱۹ مرکز تغییر پیدا کرد که از جمله سیاست‌هایی که سبب این تغییر شد بحث کیفی سازی مراکز آموزش علمی کاربردی بوده است.

او افزود: در این زمان که مشکلات اقتصادی زیادی داریم یکی از راهکارها برای کم کردن هزینه اشتغال آموزش‌های مهارتی است که طبق برنامه ششم این وظیفه سنگین به دانشگاه علمی کاربردی محول شده است.


رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان لرستان عنوان کرد: در این راستا باید مراکز را کیفی سازی کنیم به طوری که افزایش نظارت‌ها و توجه به مراکز و طرح ساماندهی مدرسین را داشتیم که از هزار و ۲۰۰ مدرس، ۹۰۰ مدرس فعال در مراکز علمی کاربردی در قالب حق التدریسی مشغول به کار هستند و در مورد کیفی سازی نیز تلاش مضاعف خواهیم داشت.


او بیان کرد: در دفاع مقدس و جنگ عوامل مختلفی دخیل بودند، ویژگی بارز ملت ما به خصوص در طول هشت سال دفاع مقدس این بوده که از وطن خود دفاع کردیم وهیچگاه شروع کننده جنگ نبودیم.

فرح بخش تصریح کرد: جنگ تحمیلی که بر ما تحمیل شد و به ناچار از سرزمین خود به صورت سازمان یافته توسط نیروهای سپاه، ارتش، نیروی نظامی و مردمی که از جان خود گذشته و در مرزها فعال بودند دفاع کردیم، از ویژگی های دیگر ما در جنگ معنویت در جبهه های جنگ بود به طوری که در نقاط مختلف عملیاتی نیروهای مسلح معنویت بالایی داشتند وجبهه بستری برای خودسازی و رشد معنویت در رزمندگان اسلام به وجود آورده بود که سبب استقامت آنها می‌شد این در حالی است که نیروهای مسلح کشورهای دیگر اینگونه معنویت و در نتیجه ایثار و از خود گذشتگی را ندارند.


او خاطرنشان کرد: شجاعت فرماندهان رزمنده بسیار بالا بود که خودشان در صف مقدم حضور داشتند و در عملیات‌ها پیشرو بودند به طوری که بسیاری از شهدای ما از فرماندهان بودند؛ بزرگواری، مروت و جوانمردی در دفاع مقدس موج میزد به طوری با وجود قدرت در جنگ برخلاف عراق به مناطق مسکونی حمله نمی‌کردیم وعمدتا مناطق نظامی را هدف قرار می‌دادیم.


رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان لرستان گفت: شهادت طلبی ویژگی رزمندگان اسلام بود که با روحیه بالا خود را برای عملیات‌ها آماده می‌کردند و برای شهادت از هم سبقت می‌گرفتند و مرگ را به بازی می‌گرفتند، ما باید قدران ایثارگران هشت سال دفاع مقدس باشیم و آن‌ها را الگویی برای خود قرار دهیم.

انتهای پیام/ب


طرح پالایش مدرسان اجرا شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.