رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان مطرح کرد؛

فعالیت ۶۵ انجمن علمی در دانشگاه

رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان گفت: ۶۵ انجمن علمی در این دانشگاه فعال است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان گفت: ۶۵ انجمن علمی در این دانشگاه فعال است.

سعید فرح‌بخش اظهار کرد: در حال حاضر ۶۵ انجمن علمی در مراکز دانشگاه علمی کاربردی لرستان فعال است.

وی ادامه داد: انجمن‎های علمی نهاد‌هایی مستقل جهت انجام فعالیت‏های علمی و پژوهشی در بدنه دانشجویی به عنوان یک رکن اساسی در راستای تحقق اهداف تعیین شده دانشگاه هستند.

فرح‎بخش افزود: این انجمن‌ها به عنوان هسته‎های تخصصی نقش اساسی در پیشبرد اهداف علمی و توسعه دانش‎های نوین و تخصصی در مراکز دانشگاهی را دارند.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان خاطرنشان کرد: جمعیتی متشکل از دانشجویان علاقه‌مند به مشارکت در فعالیت‌های علمی در مراکز دانشگاه علمی کاربردی به منظور حمایت، تقویت و ترویج فرهنگ و اخلاق علمی در این دانشگاه و تقویت روحیه و بنیه علمی دانشجویان مستعد، در قالب انجمن علمی، مجموعه‎ای را تشکیل می‌شود.

وی گفت: در هر مرکز دانشگاهی متناظر با هر رشته دانشگاهی یک انجمن علمی می‌تواند تشکیل شود.

فرح‎بخش یادآور شد: از جمله مزایای فعالیت در انجمن‎های علمی ایجاد اعتمادبه‌نفس، حمایت از حداقل توانمندی‎ها، زمینه‎سازی برای انجام کار‌های علمی هر چند کوچک، فرهنگ‎سازی و به‌ویژه ایجاد فرهنگ علمی، کشف استعداد‌های دانشجویی، ایجاد فضای نشاط، قراردادن دانشجو در سیر هدف اصلی آموزش عالی، ایجاد روحیه کار گروهی و جمعی است.

انتهای پیام/ب

۶۵ انجمن علمی در دانشگاه فعال است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.