برگزاری مرحله نهایی مسابقات فوتسال دسته یک خراسان رضوی

مرحله نهایی مسابقات فوتسال دسته یک خراسان رضوی در رده‌های نوجوانان و نونهالان با معرفی تیم‌های برتر در تربت حیدریه به کار خود پایان داد.

برگزاری مرحله نهایی مسابقات فوتسال دسته یک خراسان رضویبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسن بهاریه رئیس کمیته فوتسال تربت حیدریه در این خصوص گفت: مرحله پایانی مسابقات فوتسال دسته یک خراسان رضوی با حضور ۸ تیم در رده نونهالان و ۹ تیم در رده نوجوانان به صورت مجتمع و به میزبانی تربت حیدریه برگزار شد.

او با اشاره به اینکه تیم مقاومت نماینده تربت حیدریه در این مسابقات بود تصریح کرد: در رده نونهالان که با شرکت ۲ تیم از مشهد و تیم‌های سبزوار، کاشمر، چناران، فریمان، درگز و تربت حیدریه همراه بود، تیم سبزوار به عنوان قهرمانی دست یافت، کاشمر دوم شد و تیم مقاومت تربت حیدریه هم روی سکوی سوم ایستاد تا این سه تیم جواز حضور در لیگ برتر استان را به خود اختصاص دهند.

رئیس کمیته فوتسال تربت حیدریه در خصوص نتایج رده سنی نوجوانان گفت: مسابقات رده سنی نوجوانان با شرکت ۹ تیم در ۲ گروه برگزار شد و در پایان تیم ملی پوشان مشهد قهرمان شد، عدالت درگز به نایب قهرمانی رسید و سکوی سوم هم سهم تیم ستارگان خلیل آباد بود.

تیم مقاومت تربت حیدریه با سرپرستی مهدی بصیرت و هدایت مهدی میری و مهدی نجفی در این دوره از رقابت‌ها شرکت کرد.
 
آئین اختتامیه و اهدای جوایز این مسابقات با حضور رضایی سرپرست اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه برگزار شد.
 
انتهای پیام//ج.ر
 
 

برگزاری آئین اختتامیه مسابقات فوتسال دسته یک استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.