بحرینی‌ها با لژیونر اروپایی مقابل تیم ملی فوتبال ایران

تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف بحرین می‌رود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته سوم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، تیم‌های ایران و بحرین در حالی ۲۳ مهر در ورزشگاه ملی منامه به مصاف هم می‌روند که به نظر می‌رسد بازی راحتی برای یوز‌های ایرانی در پیش نباشد.

تیم ملی فوتبال ایران در هفته نخست مسابقات مقدماتی جام جهانی استراحت کرد و سپس با نتیجه ۲ بر صفر هنگ کنگ را شکست داد و اکنون با ۳ امتیاز دوم جدول گروه است و باید تا چند روز دیگر (۱۸ مهر) به مصاف کامبوج برود. از سوی دیگر بحرین نیز در هفته اول رو در روی عراق به تساوی یک - یک رسید، اما در ادامه مقابل کامبوج پیروز شد تا با ۴ امتیاز در رده نخست گروه سوم باشد.


بیشتر بخوانید: هماهنگی ویلموتس و استیلی برای بازیکن ملی پوش


درباره بحرین باید بدانید که عبدالله یوسف، مهاجم تیم ملی بحرین ستاره این تیم محسوب می‌شود. او که ۲۵ ساله است در بوهمیانس چک بازی می‌کند و در رده ملی در ۴۰ بازی ۵ گل به ثمر رسانده است.

دیگر بازیکن تاثیرگذار این تیم اسماعیل عبدالعطیف است که برای فوتبال‌دوستان ایرانی چهره شناخته شده‌ای محسوب می‌شود و در ۱۱۱ بازی ۴۰ گل زده است.

تیم ملی فوتبال بحرین ابتدا روز ۱۸ مهر ماه امسال در سومین بازی خود از گروه C انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره آسیا با قرعه استراحت رو به رو است و در دیداری تدارکاتی با جمهوری آذربایجان بازی می‌کند و سپس روز ۲۳ مهر نیز در خانه به مصاف تیم ملی ایران می‌رود.


بیشتر بخوانید: مربیان تیم ملی فوتبال امید ایران مشخص شدند


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار