لژیونرها به اردوی تیم ملی فوتبال اضافه شدند/ غیبت سردار آزمون در تمرین امروز شاگردان ویلموتس

برخی از بازیکنان لژیونر امروز (دوشنبه) خود را برای حضور در اردوی تیم ملی فوتبال به کادرفنی معرفی کردند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بزرگسالان ایران برای بازی با هنگ کنگ از روز گذشته (یکشنبه) آغاز و نخستین تمرین این تیم هم از ساعت ۱۸ با ۱۳ بازیکن لیگ برتری آغاز شد.

طبق اعلام فدراسیون فوتبال قرار است لژیونر‌های ملی پوش از امروز به جمع سایر شاگردان مارک ویلموتس اضافه شوند. برهمین اساس تا ظهر امروز علیرضا جهانبخش (برایتون انگلیس) مرتضی پورعلی گنجی (العربی قطر) کریم انصاری فرد (السیلیه قطر) امید ابراهیمی (یوپن بلژیک) و مهدی طارمی (ریو آوه پرتغال) خود را به کادرفنی تیم ملی معرفی کردند تا تعداد نفرات حاضر در اردو افزایش یابد.

قرار است تا ساعاتی دیگر رامین رضائیان هم به هتل آکادمی مرکز ملی فوتبال ایران بیاید.


بیشتر بخوانید: تمرینات تیم ملی فوتبال ایران با غیبت ۶ بازیکن شروع می‌شود


سردار آزمون، مهاجم تیم زنیت سن پترزبورگ روسیه که در جریان پیروزی یک بر صفر شب گذشته تیمش برابر اسپارتاک مسکو ۷۶ دقیقه در زمین حضور داشت، در تمرین امروز تیم ملی که از ساعت ۱۸ برگزار می‌شود، شرکت نمی‌کند. میلاد محمدی هم با توجه به حضور ۹۰ دقیقه‌ای اش در بازی شب گذشته تیم خنت بلژیک مقابل سرکل بروژ به احتمال فراوان دیگر غایب تمرین امروز تیم ملی است.

مجید حسینی و اللهیار صیادمنش هم پس از بازی شب گذشته تیم‌های ترابزون اسپور و فنرباغچه به تهران بازگشتند، اما حضورشان در تمرین امروز تیم ملی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. برخلاف صیادمنش که برای این بازی در فهرست تیم فنرباغچه قرار نداشت، حسینی ۹۰ دقیقه برای ترابزون بازی کرد.


بیشتر بخوانید: شا‌گردان ویلموتس در هنگ کنگ ۴ جلسه تمرین می‌کنند/ امنیت تیم ملی ایران تضمین شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار