مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان به همراه مدیرکل شرکت فرودگاه‌های استان برای پیگیری تأمین مالی پروژه‌های در حال احداث این اداره کل با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان دیدار و گفتگو کرد.

دیدار مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  محسن حیدری مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان در این دیدار با اشاره به آخرین وضعیت احداث اداره هواشناسی جدید زاهدان اظهار داشت: این پروژه حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای تکمیل نیازمند تخصص اعتبار است.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه طرح توسعه فرودگاه بین‌المللی زاهدان در انتظار تکمیل اداره جدید هواشناسی فرودگاهی زاهدان است، افزود: ساختمان قدیمی هواشناسی در محدوده طرح توسعه فرودگاه قرار دارد و باید تخریب شود و مادامی که اداره جدید قابل بهره برداری نشود این کار امکان پذیر نیست.

او ادامه داد: در صورت تخصیص کامل اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این پروژه، ساختمان جدید هواشناسی سال آینده آماده بهره برداری است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان در این دیدار با تأکید بر حمایت از احداث پروژه‌های زیرساختی استان، گفت: در صورت پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی پروژه هواشناسی زاهدان، اعتبار مورد نیاز برای تکمیل آن امسال به صورت ۱۰۰ درصد پرداخت می‌شود تا پروژه زیربنایی و مهم شهر معطل نماند.

غلامرضا مالکی افزود: هواشناسی و هواپیمایی از دستگاه‌های فرابخشی و زیرساختی کشور محسوب می‌شوند که هر کدام در بخشی وظایف مهمی بر عهده دارند.

او در بخش دیگر قول مساعد برای افزایش اعتبارات هواشناسی به ویژه اعتبارات طرح تملک دارایی‌های سرمایه‌ای را داد و گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تمام تلاش خود را برای توسعه استان بکار گرفته است.

انتهای پیام/ع

احداث اداره هواشناسی جدید زاهدان

برچسب ها: هواشناسی ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.