چهار راه ارتباطی در جنوب سیستان و بلوچستان همچنان مسدود

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: بارندگی‌های شدید و طغیان رودخانه‌های محلی در چند روز گذشته سبب بسته شدن چهار مسیر ارتباطی در جنوب این استان شده است.

چهار راه ارتباطی در جنوب سیستان و بلوچستان همچنان مسدودبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، عبدالرحمن شهنوازی مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان اظهار داشت: بارندگی‌های شدید و طغیان رودخانه‌های محلی  راه های چابهار- پایانه مرزی ریمدان، ایرانشهر - خیرآباد، ایرانشهر - مهرستان و فنوج- کتیج- رمش در جنوب سیستان و بلوچستان  تا اطلاع ثانوی مسدود است.

او  ادامه داد: تلاش راهداران برای بازگشایی این مسیر‌ها همچنان ادامه دارد.

رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: فعالیت سامانه قوی بارشی در چند روز اخیر نیز با شدت و دامنه بیشتر ادامه داشت به طوریکه حداقل از ۵۰ ایستگاه بارانسنجی و هواشناسی استان گزارش بارندگی دریافت شد که بارش‌های ۶ ایستگاه بیش از ۴۰ میلی متر بود.

محمود دیانتی با بیان اینکه بیشترین بارش ۲ روز گذشته با ۶۴ میلی متر در «مومان» کنارک ثبت شده است، افزود: در بین ایستگاه‌های هواشناسی نیز بیشترین بارندگی با ۲۵.۸ میلی متر به ایرانشهر اختصاص یافت.

انتهای پیام/ع

طغیان رودخانه های محلی در جنوب سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار