بازگشایی ۳ محور در شهرستان خاش /۷راه ارتباطی در جنوب سیستان وبلوچستان همچنان مسدود

فرماندار شهرستان خاش گفت: ۳ راه ارتباطی در پی تداوم بارش باران مسدود شده بود صبح امروز بازگشایی شد.

بازگشایی ۳ محور در شهرستان خاشصالحی فرماندار خاش در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:  محور‌های خاش به سنگان، میرجاوه و خاش به پسکوه و ایرندگان به مهرستان و سیب و سوران که  بر اثر  حجم زیاد بارش‌ها دیشب بسته شده بود، باتلاش عوامل راهداری بازگشایی شد.

او بابیان اینکه با توجه به خسارات وارد شده در این محورها، تردد با احتیاط انجام می‌شود، گفت در محور خاش به ایرانشهر نیز با توجه به شدت بارش‌ها و ریزش کوه تردد با احتیاط و به کندی انجام می‌شود.

صالحی تاکید کرد: شهروندان به توصیه‌های عوامل راهداری توجه و از تردد غیر ضروری خودداری کنند.

۷ راه ارتباطی در سیستان و بلوچستان همچنان مسدود

عبدالرحمن شهنوازی مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان اظهار داشت: بارندگی‌های شدید و طغیان رودخانه‌های محلی در ۲ روز گذشته سبب بسته شدن ۷ راه ارتباطی جلگه چاه هاشم به چاه اسحاق، جلگه چاه هاشم دلگان به ایرانشهر، مهرستان به سرباز، مهرستان به هیدوچ، مهرستان به ایرانشهر، مهرستان به ایرندگان و بزمان به جبرآباد شد.

وی ادامه داد: تلاش راهداران برای بازگشایی این مسیر‌ها همچنان ادامه دارد.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: همچنین راه ارتباطی ۴۰ روستای بخش مرکزی قصرقند به دلیل طغیان رودخانه کاجو همچنان بسته است.

او افزود: نیرو‌های امدادی تاکنون به ۹۱ خانوار ۲۷ روستای قصرقند خدمات رسانی کردند.

اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان اواخر هفته گذشته از ورود سامانه بارشی و جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه‌ها خبر داده و تاکید کرده بود: مردم مناطق جنوبی و مرکزی استان در زمان شروع بارش‌ها از تردد در مسیر و حاشیه رودخانه‌ها و ارتفاعات خودداری کنند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار