خلیفه: برخی بازیکنان به دلیل شرایط مالی تیم، از ما جدا شدند

سرمربی دانشگاه آزاد گفت: بودجه ما نسبت به تیم‌های دیگر کم‌تر است، اما با بازیکنان جوان و باانگیزه‌ای که داریم تلاش می‌کنیم افتخاراتی که در گذشته به دست آوردیم را تکرار کنیم.

نعمت خلیفه سرمربی تیم تکواندو دانشگاه آزاد در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: خوشبختانه توانستیم لیگ را با پیروزی شروع کنیم و هفته اول را با موفقیت سپری کنیم. با توجه به این که امسال حامیان مالی تمایل بیشتری برای حضور در لیگ تکواندو نشان دادند و تعداد تیم‌های شرکت کننده بیشتر شده است، جذابیت لیگ بیشتر شده است.  

سرمربی دانشگاه آزاد در ادامه گفت: تیم دانشگاه آزاد اسلامی یکی از قدیمی‌ترین و ریشه دارترین تیم‌های حاضر در لیگ تکواندو است  و به دلیل وضعیت اقتصادی کشور، بودجه امسال تیم ما نسبت به تیم‌های دیگر کم‌تر است، اما با بازیکنان جوان و باانگیزه ای که داریم تلاش می‌کنیم تا افتخاراتی که در گذشته به دست آوردیم را تکرار کنیم. برخی بازیکنان سال گذشته ما به خاطر عدم توانایی مالی و بودجه پایین تیم از ما جدا شدند و به تیم‌های دیگر پیوستند، اما بازیکنان خوبی از رده نوجوانان جایگزین کردیم و امیدوارم این بازیکنان زودتر به خودباوری لازم برسند تا نتایج دوره‌های قبل را تکرار کنیم.


بیشتر بخوانید: تعداد تیم‌های حاضر در لیگ بیشتر شده است/ امسال لیگ باکیفیت تری خواهیم داشت


خلیفه درباره شرایط سنی بازیکنان تیمش عنوان کرد: میانگین سنی تیم دانشگاه آزاد اسلامی حدود ۱۹ سال است و من به بازیکنان جوان تیمم اعتقاد دارم. همه‌ی بازیکنانمان جوان هستند و بازیکن باتجربه‌ای نداریم، اما تمامی بازیکنان ما جویای نام هستند.  

خلیفه با تمجید از لیگ تکواندو و نحوه برگزاری این مسابقات، افزود: لیگ ایران همیشه بازیکن ساز بوده و به تیم ملی کمک‌های زیادی کرده است. لیگ تکواندو ایران یکی از منظم‌ترین لیگ‌های ورزش‌های انفرادی در تمام دنیا است و همیشه بازیکنان خوب از دل لیگ بیرون آمدند، سپس به تیم ملی رسیدند و در تیم ملی پرداخته شدند. در لیگ امسال هم جوانان جویای نامی داریم که می‌توانند در آینده مدعی پوشیدن پیراهن تیم ملی باشند.

انتهای پیام/

اظهارات سرمربی تیم دانشگاه آزاد در خصوص دور جدید لیگ تکواندو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار