دبیر سازمان لیگ تکواندو:

تعداد تیم‌های حاضر در لیگ بیشتر شده است/ امسال لیگ باکیفیت تری خواهیم داشت

بابایی گفت: در لیگ امسال ۹ تیم حضور دارند و با تغییراتی که ایجاد شده، شاهد لیگ باکیفیتی خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  مصطفی بابایی دبیر سازمان لیگ و مسئول اجرایی مسابقات لیگ تکواندو در خصوص دور جدید این رقابت‌ها گفت: هجدهمین دوره لیگ تکواندو در بخش مردان از امروز آغاز شده است. ۹ تیم در این مسابقات حضور دارند و با توجه به تغییراتی که اعمال شده، سطح کیفی لیگ نسبت به ادوار قبلی بالا رفته است. همچنین تیم مهاجران که متشکل از بازیکنان افغانستانی است و فرمانیه که چند بازیکن سابق تیم ملی را جذب کرده، به لیگ تکواندو اضافه شده اند.


بیشتر بخوانید: برنامه رقابت‌های هفته اول و دوم لیگ برتر تکواندو اعلام شد +زمان آغاز لیگ


دبیر سازمان لیگ تکواندو در ادامه گفت: سال گذشته تیم دانشگاه آزاد بیشتر بازیکنان تیم ملی را در اختیار داشت، اما سعید رجبی و میرهاشم حسینی از این تیم جدا شدند و به شهرداری ورامین پیوستند. با تقسیم بندی‌هایی که انجام شده و از بین رفتن تجمع بازیکنان در یک تیم خاص، می‌توانیم بگوییم امسال شاهد لیگ بهتری هستیم و رقابت‌ها در سطح بالاتری دنبال خواهد شد. امیدوارم در نهایت مسابقات لیگ بتواند به تیم ملی کمک کند.

او درباره نحوه قرعه کشی تصریح کرد: طبق قرعه کشی که انجام شده هر تیم یک هفته استراحت دارد و بازی نمی‌کند. در هفته‌های اول و دوم تیم‌های مس کرمان و شهرداری ورامین استراحت دارند و ۷ تیم دیگر نیز در ادامه بازی‌ها، یک هفته استراحت خواهند داشت.


بیشتر بخوانید: شایسته‌ترین بازیکنان به تیم ملی دعوت شدند


بابایی درباره نحوه برگزاری مسابقات لیگ تکواندو عنوان کرد: امروز مسابقات هفته اول و دوم لیگ تکواندو برگزار خواهد شد و پس از گرندپری بلغارستان بازی‌های هفته سوم، چهارم و پنجم پیگیری خواهد شد و پس از آن تا آخر آذرماه به دلیل فینال گرندپری روسیه، لیگ تعطیل خواهد شد و سپس مسابقات از دی ماه پیگیری خواهد شد. طبق برنامه ریزی که انجام شده لیگ تا اسفندماه به پایان می‌رسد و قهرمان مسابقات را به جام باشگاه‌های آسیا معرفی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تکواندو ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار