نور هدایت انسان + لوح

بخشی از بیانات رهبر انقلاب با عنوان "نور هدایت انسان" توسط کانال منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت اللّه خامنه‌ای در قالب یک لوح منتشر شد.

رهبر انقلاببه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند روزی تا اربعین حسینی(ع) فرصت باقی نمانده است و خیل عظیم و پرشماری از شیعیان و عشاق حضرت سیدالشهداء (علیه السلام) در تکاپوی آماده شدن برای رساندن خود به این راهپیمایی عظیم و حضور در بین‌الحرمین، این بهشت زمین هستند. تعدادی از زائران نیز هم‌اکنون در مسیر پیاده‌روی حاضر شدند. خوشا به سعادت افرادی که امسال در ایام اربعین در کربلا به سر می‌برند و به زیارت عتبات عالیات مشرف می‌شوند.


بیشتر بخوانید: اربعین؛ خیمه جهانی حضرت اباعبداللّه (ع) + لوح


در ادامه بخشی از بیانات رهبر انقلاب با عنوان "نور هدایت انسان" که کانال منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت اللّه خامنه‌ای در قالب یک لوح منتشر کرده است را مشاهده می‌کنید:

لوح ؛ نور هدایت انسان

رهبرانقلاب: امام حسین (علیه‌السّلام) متعلق به انسانیت است؛ ما شیعیان افتخار می‌کنیم که پیرو امام حسین(ع) هستیم، اما امام حسین فقط متعلق به ما نیست؛ مذاهب اسلامی، شیعه و سنی، همه زیر پرچم امام حسین(ع) هستند. در این راه‌پیمایی عظیم حتی کسانی که متدین به اسلام هم نیستند شرکت می‌کنند و این رشته ادامه خواهد داشت ان‌شاء‌اللّه؛ این یک آیت عظمایی است که خدای متعال دارد نشان می‌دهد.

رهبر انقلاب 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.