اعلام ۱۵۰۰برنامه در۲۴مرکزکانون درسطح استان

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، گفت:درهفته ملی کودک، ۱۵۰۰ برنامه در ۲۴ مرکز در سطح استان و همچنین توسط کتابخانه‌های سیار و روستایی در موضوعات مختلف برای کودکان در حال اجرا می‌باشد.

اعلام ۱۵۰۰برنامه در۲۴مرکزکانون درسطح استانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،بیتش مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی دراین مراسم افزود: چشم امید ما کودکان هستند، اینان هستند که آینده را تحویل خواهند گرفت و ما شاهد موفقیت کودکان در مرحله‌های مختلف زندگی و اجتماعی هستیم.

بدرشکوهی مدیر کل امور اجتماعی وفرهنگی استانداری استان نیز دراین مراسم با بیان اینکه کودکان هدیه بی همتای خدا به جامعه بشری هستند، ادامه داد: منشا تمدن بشر و موجودیت و استمرار آن به واسطه نسل انسان خصوصا کودکانی است که در جامعه ایفای نقش می‌کنند.

اوافزود: کودکان بزرگترین نعمت خدا در راستای استمرار تمدن محسوب می‌شوند چرا که آن‌ها نشاط و سعادت جامعه را استمرار می‌بخشند و هیچ جایگزینی برای این قشر نیست.
او با تاکید بر اینکه اصلی‌ترین و بزرگترین چالش مسئولین امر و متولیان حوزه امور اجتماعی مسئله آسیب پذیری کودکان در مسائل اجتماعی است، اظهار داشت: برحسب آمار ارائه شده بالغ بر ۲۰۰ میلیون کودک در سراسر جهان به دلیل اینکه از لحاظ عاطفی و تربیتی تحت تعلیم مناسب قرار نگرفته اند، مسیر رشد و تعالی را به خوبی نتوانسته اند طی کنند که در بین این‌ها عمدتا جهان سومی‌ها بیشترین آسیب را دیده اند.

بدرشکوهی تصریح کرد: مربیان کانون باید به الزامات جامعه مدرن و امروزی واقف باشند و کودکان را علاوه بر عالم و بصیر بودن باید جسور و منتقد تربیت کنند.
او گفت: مربیان کانون پرورش فکری باید فضای نقد و پرسش گری را برای کودکان و سایر اعضای کانون فراهم کنند.

انتهای پیام/

چشم امید ما کودکان هستند

برچسب ها: هفته کودک ، کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار