راه اندازی دومین مرکز فراگیر آذربایجان شرقی در هشترود

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی گفت: دومین مرکز فراگیر ویژه کودکان و نوجوانان معلول جسمی و حرکتی در شهرستان هشترود راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ یوسف‌زاده مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی با اعلام این مطلب تصریح کرد: در راستای سیاست‌های کلان کانون در خصوص توسعه ارائه خدمات فرهنگی هنری و ادبی به کودکان و نوجوانان دارای نیازهای خاص، دومین مرکز فراگیر کانون استان در شهرستان هشترود راه‌اندازی خواهد شد.

وی تاکید کرد: در راستای تجربه موفق راه‌اندازی اولین مرکز فراگیر استان در تبریز و استقبال خانواده‌ها از این موضوع کانون آذربایجان شرقی درصدد توسعه این مراکز است و دومین مرکز فراگیر در هشترود راه‌اندازی می‌شود.

یوسف‌زاده اجرای فعالیت‌های فرهنگی هنری و ادبی برای کودکان و نوجوانان معلول جسمی حرکتی در کنار دیگر اعضای مراکز کانون را از جمله اهداف مراکز فراگیر عنوان کرد.

وی اضافه نمود: تلاش می‌کنیم با ایجاد این مراکز فراگیر، دانش آموزان معلول نیز در کنار این دانش آموزان از امکانات کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان استفاده کنند.

وی همچنین خاطر نشان کرد: راه اندازی این مرکز موجب می‌شود کودکان استثنایی با معلولیت‌هایی که دارند در کنار کودکان سالم قرار گرفته و این امر موجب جامعه پذیری و خروج آنان از انزوا می‌شود.

مدیر کل کانون استان ادامه داد: با راه‌اندازی مرکز فراگیر کانون در هشترود، کودکان با نیازهای ویژه معلولان می‌توانند در کنار سایر کودکان از فضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بهره‌مند شوند.

یوسف زاده با گرامیداشت روز معلولین افزود: به همین مناسبت در مرکز شماره 1 کانون تبریز که نخستین مرکز فراگیر استان است برنامه‌هایی با حضور پرشور کودکان و نوجوانان دارای نیازهای خاص در حال برگزاری است.

 

انتهای پیام/ش

مرکز فراگیر آذربایجان شرقی در هشترودراه اندازی می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.