رئیس پلیس راه ایلام خبر داد؛

تصادف مرگبار در محور قلاجه- ایلام ۳ کشته و ۲ زخمی برجا گذاشت

رئیس پلیس راه ایلام از وقوع یک تصادف مرگبار در محور ایلام -قلاجه خبر داد و گفت: در این حادثه دلخراش ۳ نفر کشته و ۲ نفر زخمی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سرهنگ رضا همتی زاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی تماس‌های مردمی با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر خروج یک دستگاه خودروی پراید از جاده در محور قلاجه به ایلام، کارشناسان پلیس راه بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور کارشناسان پلیس راه در محل مشخص شد، یک دستگاه خودروی پراید به علت خستگی و خواب آلودگی و عدم توانایی در وسیله نقلیه راننده آن، از جاده خارج و موجبات کشته شدن ۳ نفر و زخمی شدن ۲ نفر دیگر را فراهم کرده است.

رئیس پلیس راه استان ایلام خاطرنشان کرد: مصدومان این حادثه بلافاصله جهت سیر مراحل درمانی توسط یگان‌های امدادی به مراکز درمانی و متوفیان این حادثه نیز به پزشکی قانونی منتقل شدند.

سرهنگ همتی زاده با بیان این که این خودرو متعلق به زائران اربعین حسینی بوده است، گفت: زائران برای تردد در محور‌های مواصلاتی استان ایلام با توجه به کوهستانی و پر پیچ و خم بودن حتماً بایستی با سرعت مطمئنه و استراحت کافی حرکت کرده و از انجام حرکات حادثه‌ساز در طول مسیر خودداری کنند.

انتهای پیام/پ

حادثه رانندگی برای زائران اربعین حسینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۰ ۱۶ مهر ۱۳۹۸
از پلیس راهنمایی رانندگی استدعا داریم در سراسر این جاده های باریک و کوهستانی استان ایلام حضور ویژه داشته باشند واقعا وحشتناکه جاده های اون استان، بازی با مرگ هست، پارسال رفته بودیم...
تو را به قرآن در این ایام اربعین حضور بسیار پررنگ تری در جاده ها داشته باشید