معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام مطرح کرد;

امنیت مرز مهران، سبب افزایش حجم تردد زائران

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام گفت: امنیت، آرامش و آسایش در مرز مهران، سبب افزایش حجم تردد زائران شده است.

امنیت مرز مهران، سبب افزایش حجم تردد زائران

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، محمد نوذری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری  گفت: اربعین امسال زیرساخت‌ها و امکانت مرز مهران تقویت شده و در راستای خدمات‌رسانی به زائران مشکلی وجود ندارد.

او افزود: مرز مهران همواره یکی از امن‌ترین مرز‌های کشور محسوب می‌شود و این موضوع سبب شده بیش از ۵۰ درصد زائران این مرز را برای ورود به کشور عراق انتخاب کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام اظهار کرد: در حال حاضر امنیت، آرامش و آسایش در مرز مهران فراهم است و این امر سبب حجم زیاد تردد در این استان مرزی شده است.

او عنوان کرد: با توجه به ورود میلیونی زائران به مرز در ایام اربعین، نحوه خدمات‌رسانی با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان مورد بررسی قرار گرفته است.

نوذری ادامه داد: همه امکانات موجود از جمله خدمات اسکان، پذیرایی، پارکینگ خودرو، سرویس‌های بهداشتی و ... به‌صورت شبانه‌روزی در اختیار زائران قرار دارند.

او یادآور شد: در روز‌های گذشته تعداد زیادی زائر از مرز مهران خارج و وارد کشور شده، این آمار نشان افزایش چند برابری تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

انتهای پیام/ د

افزایش تردد در مرز مهران

برچسب ها: استانداری ، اربعین 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.