همایش اصناف استان مرکزی در اراک / مرکز آنلاین هشدار سرقت و زورگیری راه اندازی می‌شود

اصناف استان مرکزی در اراک گرد هم آمدند.

همایش اصناف استان مرکزی در اراک / مرکز آنلاین هشدار  سرقت و زورگیری راه اندازی می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،در ششمین روز از هفته ناجا همایش اصناف استان مرکزی با حضور فرمانده انتظامی استان مرکزی و تعدادی از روسای اتحادیه‌ها و صنوف مختلف در اداره اصناف اراک برگزار شد.

 مرکز آنلاین هشدار  سرقت و زورگیری راه اندازی می‌شود

سرهنگ مفخمی فرمانده انتظامی استان در این همایش گفت: مرکز هشدار الکترونیک برای اعلام خطر آنلاین هر نوع تهدید از جمله سرقت و زورگیری راه اندازی می‌شود.

سرهنگ مفخمی وظیفه نیروی انتظامی را تامین امنیت و ایجاد نظم در جامعه دانست و افزود: پلیس در کنار اصناف است و همکاری لازم جهت تأمین امنیت صنوف و مردم را در همه شرایط خواهد داشت.

او از روسای اتحادیه و همه اصناف و مردم خواست تا پلیس را کمک کنند و اضافه کرد: باید آنچه را که در الویت نظام است در نظر بگیرند تا بتوانیم بر اساس اولویت‌ها برنامه ریزی کنیم و مقابل هرگونه تحریک و تحرکات بایستیم.

جمشید زند رئیس اتاق اصناف اراک هم در این همایش اصناف را بازوی توانمند انقلاب دانست و گفت: کسبه و اصناف همیشه یار و یاور نظام و رهبری بودند و در کنار پلیس برای برقراری نظم و امنیت کسب و کار دائم و آرام برای رونق تولید تلاش خواهند کرد.

نیروی انتظامی و اصناف دو رکن اساسی در جامعه

القاصی مهر مدیرکل تعزیرات حکومتی هم از نیروی انتظامی و اصناف به عنوان دو رکن اساسی در جامعه یاد کرد و افزود: نیروی انتظامی خدمتگزاری قاطع و مقتدر است و در کنار اصناف هر دو می‌توانند در جامعه موفق عمل کنند به شرط آنکه همه در یک خط و با یک هدف تلاش کنیم.

القاصی مهر افزود: تعزیرات حکومتی ماموریتش به نوعی نظم و انضباط در کاسبی است و با کسانی که متخلف باشند و بازار را تهدید کنند چشم پوشی نخواهد کرد و با آن‌ها برخورد خواهد داشت.

او اضافه کرد: تعزیرات حکومتی چشم بیدار نظام و نیروی انتظامی همیشه پای کار است و اصناف هم منصف و در کنار مردم خواهند بود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.