دهیاران یاوران ایمنی در جاده‌های روستایی مازندران

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: دهیاران بهترین پتانسیل در روستا‌ها برای بهبود وضعیت ترافیک و ایمن سازی جاده‌های روستایی هستند.

عباسعلی نجفی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، در همایش راهبران گفت: دهیاران بهترین پتانسیل در روستا‌ها هستند که می‌توانند در بهبود وضعیت ترافیک و جاده‌های روستایی ما را یاری دهند.

او افزود: از دهیاران به عنوان یاوران ایمنی در جاده‌های مازندران یاد کرد و گفت: همکاری و تعامل با دهیاران بهترین گزینه برای اطلاع رسانی و فرهنگ سازی ترافیک در مناطق روستایی است.

نجفی گفت: جهت کاهش تصادفات و حوادث جاده‌ای همه ارگان‌ها و سازمان ها‌ی مسئول با توجه به حساسیت موضوع تصادفات جاده‌ای باید نسبت به فرهنگ سازی و استاندارد سازی همت مضاعف داشته باشند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با بیان اینکه بیشترین تصادفات جاده‌ای در جاده‌های روستایی اتفاق میافتد افزود: خوشبختانه با تمهیدات به عمل آمده بطور سه سال متوالی شاهد کاهش تصادفات در استان بودیم.

او گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان برای کاهش تصادفات راه‌های روستایی سالانه بیش از ۲ هزار کلاه ایمنی رایگان به راکبین موتور سوار اهداء می‌کند.

نجفی، توزیع سالانه بیش از ۳ هزار شبرنگ آشکار ساز و مثلث خطر برای ماشین آلات و ادوات کشاورزی و وانت بار‌ها در روستا‌های حاشیه راه‌های اصلی استان واجرای بیش از ۱۰۰ برنامه آموزشی و عمرانی در مدارس روستا‌های حاشیه‌ی محور‌های اصلی از دیگر اقدامات اداره کل حمل ونقل برای کاهش تصادفات جاده‌ای اعلام کرد.

انتهای پیام/س

دهیاران بهترین پتانسیل در روستا‌ها برای بهبود وضعیت ترافیک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.