بسته حوادث ۱۷ مهرماه؛

حوادث روز استان خوزستان در بسته خبری چهارشنبه ۱۷ مهرماه ۹۸

مهم‌ترین حوادث امروز، چهارشنبه ۱۷ مهرماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در چهارشنبه ۱۷ مهرماه ۹۸ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

علی بیرانوند دادستان حمیدیه گفت: پس از اطلاع از حمل مواد مخدر از سوی تعدادی قاچاقچی، نیرو‌های انتظامی طی یک درگیری مسلحانه موفق شدند بیش از ۱۵ کیلوگرم ماده مخدر از نوع شیشه از قاچاقچیان کشف و ضبط کنند.

او افزود:  تعدادی قاچاقچی دستگیر شدند که تحقیقات از آن‌ها آغاز شد امنیت کامل در حمیدیه و راه‌های ارتباطی آن برقرار است.

بیرانوند بیان داشت: نیرو‌های امنیتی و انتظامی در شهرستان حمیدیه با قوت و با برنامه به طور شبانه روزی در منطقه حضور دارند و اجازه هیچ‌گونه اقدام را به دشمنان نخواهند داد.

دادستان حمیدیه تصریح کرد: تمامی تدابیر لازم برای زائران اربعین حسینی در مسیر حمیدیه به چذابه اتخاذ شده و زائران بدون دغدغه راهی عتبات عالیات شوند.

واژگونی مرگبار سمند در جاده  برومی

محمد امین زرگر مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ خوزستان گفت: ساعت ۸ و ۴۰ دقیقه صبح امروز خبر واژگونی یک خودرو سمند به این مرکز اطلاع داده شد.

او افزود: نیرو‌های ارژانس سریع به محل حادثه در جاده کمربندی برومی به شیبان اعزام شدند.

زرگر با اشاره به تعداد مصدومان این حادثه بیان داشت: مصدومان این حادثه ۴ نفر شامل ۲ مرد ۴۰ و ۶۲ ساله و ۲ نفر زن ۶۵ و ۲۷ ساله بودند که به وسیله آمبولانس به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شدند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ خوزستان تصریح کرد: در این سانحه رانندگی مصدوم و یک پسر بچه ۶ ساله پس از اعزام به بیمارستان نفت جان خود را ازدست داد.

برخورد با واحد های عرضه قلیان در دزفول

رضا پورآیین رئیس مرکز بهداشت دزفول گفت: ۴۸ واحد عرضه قلیان شامل کافی شاپ، چایخانه، رستوران و قلیان سرا با حکم دادستانی و همکاری پلیس اماکن و بازرسان بهداشت محیط انجام می‌شود.

او افزود: قلیان تهدیدی برای سلامت جامعه است که با توجه به ممنوع شدن سرو قلیان، عرضه آن در هیچ مکانی مجوز ندارد.

پورآیین تصریح کرد: اگر مکان سرو قلیان جدا باشد فقط این محل تعطیل می‌شود، ولی درصورتی که کل رستوران یا کافی شاپ تحت تاثیر استعمال و سرو قلیان باشد همه مکان تعطیل خواهد شد.

دستگیری سارقان حرفه‌ای احشام  در دزفول

سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی دزفول گفت: در برخی مناطق شهرستان چندین فقره سرقت احشام رخ داد که موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس موفق شدند، ۲ سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سرهنگ گراوندی بیان داشت: متهمان در تحقیقات پلیس به ۷ فقره سرقت احشام در مناطق مختلف شهرستان اعتراف کردند که متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

 سارق حرفه‌ای اماکن عمومی بهبهان مهمان پلیس شدند

سرهنگ محمد عزیزی فرمانده انتظامی بهبهان گفت: موضوع سرقت اماکن عمومی در سطح شهرستان  به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی  یک سارق را در خصوص سرقت‌های به وقوع پیوسته شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ عزیزی تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس به ۱۱ فقره سرقت از اماکن عمومی در سطح شهرستان اعتراف و یک مالخر نیز در همین رابطه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهبهانگفت: از متهمان  مقادیری اموال مسروقه از متهمان کشف شد، که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.