بسته حوادث ۱۲ مهرماه ۹۸؛

حوادث روز استان خوزستان در بسته خبری جمعه ۱۲ مهرماه ۹۸

مهم‌ترین حوادث امروز، جمعه ۱۲ مهرماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در جمعه ۱۲ مهرماه ۹۸ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

توقیف محموله کالای قاچاق در ماهشهر

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان ضمن تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق کالا و ارز و همچنین مقابله با قاچاقچیان، گفت: ماموران مبارزه با قاچاق کالای شهرستان ماهشهر با اقدامات تخصصی و کنترل دقیق محور‌های مواصلاتی "هندیجان _ ماهشهر" از تردد ۱۱ دستگاه خودروی سواری وانت حامل کالای قاچاق در این محور مطلع، که با رصد اطلاعاتی خودرو‌های مذکور را شناسایی و طی عملیات‌های منسجم و جداگانه متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی یک هزار و ۵۶۲ عدد لباس پوشاک، ۳۰۰ لیتر گازوئیل، ۲ دستگاه لباسشویی، ۶ هزار و ۱۳۵ عدد بدلیجات زنانه، ۵۲۰ تخته پتو، ۴۶۲ قلم لوازم آشپزخانه، یک هزار و ۶۳۰ عدد دیسک صفحه خودرو، ۸ دستگاه کولر دوتیکه و انواع لوازم خانگی فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف شد.

سردار عباس زاده با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های کشف شده را ۸ میلیارد ریال برآورد کردند، اظهار داشت: در این رابطه ۱۱ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند.

کلید انبار دپوی کالای قاچاق در دستان پلیس

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: به منظور مبارزه بی امان با سوداگران اقتصادی، ماموران پاسگاه انتظامی "خرمدژ" در محور "اهواز _ اندیمشک"موفق شدند، با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی دقیق ۲ انبار دپوی کالای قاچاق را در یکی از روستا‌های اطراف شهرستان اهواز مطلع و انبار مذکور را شناسایی، پس از هماهنگی با مرجع قضائی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او بیان کرد: در بازرسی از ۲ انبار مذکور بیش از ۳ تن گردو، ۸۵۰ طاقه پارچه رومبلی، انواع لوازم ورزشی، کالا‌های بهداشتی آرایشی زنانه، ساعت‌های مچی و رومیزی و تعداد زیادی کلیپس و کش موی زنانه که همگی خارجی و فاقد هرگونه مدارک گمرکی کشف شد.

سردار حیدر عباس زاده اذعان داشت: کارشناسان ارزش ریالی محموله کشف شده را بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

او با اشاره به دستگیری ۴ قاچاقچی و توقیف ۲ دستگاه پژو ۴۰۵، یک دستگاه پراید و یک تریلر از قاچاقچیان و تحویل آنان به مرجع قضائی، افزود: تمامی محور‌های مواصلاتی استان تحت رصد کامل امنیتی و اطلاعاتی ماموران انتظامی می‌باشد و با قاچاقچیان به شدت برخورد خواهدشد.

بیش از ۲۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شد

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان اظهار داشت: در اجرای طرح کنترل محور‌های مواصلاتی و مبارزه قاطع با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر، پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری شهرستان‌های تابعه و مأموران انتظامی شهرستان‌های هندیجان، اندیمشک و بهبهان با اقدامات اطلاعاتی ۴ محموله مواد مخدر را شناسایی و توقیف کردند.

او تصریح کرد: به همین منظور ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر مستقر در ایستگاه بازرسی "امامزاده عبداله" شهرستان هندیجان با اقدامات تخصصی مسیر تردد یکی از محموله‌های مواد مخدر را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی منسجم یک خودروی سواری زانتیا حامل مواد مخدر را توقیف و در بازرسی از آن ۱۴۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

سردار عباس زاده بیان داشت: در عملیاتی دیگر ماموران بخش "زیدون" شهرستان بهبهان با اقدامات فنی و شگرد‌های پلیسی یک خودروی پژو ۴۰۵ حامل مواد مخدر را متوقف و در بازرسی از آن ۱۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

او تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان اندیمشک نیز با رصد اطلاعاتی یک خودروی سواری حامل ۵۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را شناسایی و متوقف کردند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در عملیاتی دیگر ماموران مبارزه با مواد مخدر استان نیز در طرحی ضربتی خودروی سواری پراید حامل ۵ کیلوگرم هروئین را شناسایی و توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه در مجموع این عملیات‌ها ۲۱۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و هروئین کشف شد، اظهار کرد: در این رابطه ۳ خودرو توقیف و ۶ قاچاقچی مواد مخدر نیز دستگیر شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.