بسته حوادث ۳ مهرماه ۹۸؛

حوادث روز استان خوزستان در بسته خبری چهارشنبه ۳ مهرماه

مهم‌ترین حوادث امروز، چهارشنبه ۳ مهرماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در چهارشنبه ۳ مهرماه ۹۸ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

محموله حشیش به مقصد نرسید

سردار سید محمد صالحی جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: به منظور مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ و در اجرای طرح کنترل محور‌های مواصلاتی، ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی "خیرآباد" با اقدامات تخصصی و رصد اطلاعاتی از تردد یک دستگاه خودروی سواری ۴۰۵ حامل مواد مخدر مطلع، خودروی مذکور را در محور "گچساران ـ بهبهان" شناسایی کرده و طی عملیاتی غافلگیرانه آن را متوقف کردند.

او بیان داشت: در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار ۷۹ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف شد.

سردار صالحی اظهار کرد: در این رابطه یک نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و پس از تشکیل پرونده، به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری سارقان گاردریل جاده‌ها

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز گفت: در پی گزارشات واصله، مبنی بر سرقت گاردریل اتوبان‌ها و جاده‌های برون شهری در یکی از محور‌های مواصلاتی این کلانشهر، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او اظهار داشت: مأموران کلانتری ۲۰ اهواز، موفق شدند با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی دقیق، همچنین گشت زنی‌های نامحسوس و هدفمند، سارقان را در حالیکه به وسیله یک دستگاه جرثقیل مشغول کندن گاردریل کنار اتوبان آزادراه خلیج فارس بودند، شناسایی و پس از هماهنگی مرجع قضایی طی یک عملیات پلیسی غافلگیر و دستگیر کنند.

سرهنگ دالوند ادامه داد: از خودروی جرثقیل این ۲ سارق تعداد ۲۴ عدد گاردریل به وزن تقریبی ۳ تن کشف شد.

فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز در پایان ضمن اشاره تحویل متهمان به مرجع قضایی افزود: شهروندان می‌توانند موارد مشکوک را از طریق فوریت‌های پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

سارقان موبایل قاپ در بند قانون

سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی دزفول گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موبایل قاپی در سطح شهرستان، پیگیری موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او اذعان داشت: ماموران کلانتری ۱۱ حین گشت زنی نامحسوس و هدفمند، یک دستگاه موتورسیکلت با ۲ سرنشین را حین سرقت موبایل یکی از شهروندان شناسایی و در عملیاتی ضربتی ۲ متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ گراوندی بیان کرد: متهمان در تحقیقات فنی ماموران به ۱۰ فقره موبایل قاپی در سطح شهرستان دزفول اعتراف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول به شهروندان توصیه کرد: هنگام تردد و مکالمه در خیابان و معابر عمومی ضمن مراقبت لازم، جهت پیشگیری از سرقت، تلفن همراه یا کیف خود را در منتهی الیه پیاده رو یا دیوار قرار دهند.

سارقان مسلح احشام مقابل قانون زانو زدند

سرهنگ صالح مطهری راد فرمانده انتظامی شهرستان کارون گفت: با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد قاطعانه با سارقان مسلح، مأموران پلیس آگاهی با اقدامات تخصصی ۲ سارق مسلح احشام را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او بیان داشت: ماموران پلیس در بازرسی از مخفیگاهشان متهمان ۴۰ راس گوسفند که در شهرستان خرمشهر سرقت کرده بودند، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کارون تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده راهی مرجع قضائی شدند.

پلیس اهواز دستان ۶۷ سارق حرفه‌ای بست

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی شهرستان اهواز گفت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز با هدف برخورد قاطعانه با سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار، همچنین فروشندگان موادمخدر به مدت ۳ روز در شهرستان اهواز به مرحله اجرا در آمد.

او اذعان داشت: ماموران انتظامی با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی ۶۷ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار و ۳ عامل تیراندازی را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در چند عملیات ضربتی و هماهنگ در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ دالوند اظهار کرد: ماموران در راستای اجرای این طرح مقدار یک کیلو و ۲۴ گرم انواع مواد مخدر و تعدادی اموال سرقتی کشف کردند.

این مقام انتظامی افزود: متهمان در تحقیقات پلیس به ۸۵ فقره انواع سرقت در سطح شهرستان اهواز اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند.

فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز با بیان اینکه در این راستا ۲۴ موتورسیکلت، ۱۴ خودروی متخلف توقیف و ۱۶ معتاد متجاهر نیز جمع آوری و به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده شد، گفت: نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آن‌ها نخواهد داد.


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.