بسته حوادث ۷ مهرماه ۹۸؛

حوادث روز استان خوزستان در بسته خبری یکشنبه ۷ مهرماه ۹۸

مهم‌ترین حوادث امروز، یکشنبه ۷ مهرماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در یکشنبه ۷ مهرماه ۹۸ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

۶ کشته و مصدوم در سانحه رانندگی محور سوسنگرد- بستان

محمد امین زرگر رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: تصادف خودرو‌های پراید و ساینا در محور سوسنگرد - بستان ساعت ۳۰ دقیقه بامداد رخ داد.

او افرود: نیرو‌های امدادی اورژانس ۱۱۵ برای امداد رسانی و انتقال مصدومان در محل حادثه حاضر شدند.

زرگر با اشاره به تعداد مصدومان این حادثه بیان داشت: در این تصادف ۲ نفر کشته و ۴  تن مصدوم شد.

 مرگ ۲ نفر در دهدز با واژگونی تانکر سوخت 

محمدامین زرگر مدیر فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: سانحه واژگونی منجر به آتش سوزی یک دستگاه تانکر سوخت را در محور دهدز - لردگان (منطقه موزرم) داشتیم.

او بیان داشت: در این تصادف  متأسفانه  ۲ نفر جان باختند.

 پلیس سارقان کیف قاپ را در اهواز دستگیر کرد

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز گفت: موضوع بررسی چند فقره کیف قاپی توسط راکبان یک موتورسیکلت در نقاط مختلف شهر در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

او افزود ماموران انتظامی کلانتری ۲۶ موفق شدند۲ سارق را درحالیکه با پرسه زنی درکوچه‌های خلوت به دنبال یافتن سوژه مناسب برای سرقت بودند، شناسایی  کنند.

سرهنگ دالوند تصریح کرد: نیرو‌های پلیس پس از هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه متوقف و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی اهواز گفت: سارقان پس از شناسایی توسط مالباختگان ضمن اعتراف به جرم خود به ۵ فقره کیف قاپی در نقاط مختلف شهراهواز اعتراف کردند.

این مقام مسئول از شهروندان در خواست کرد که در اماکن شلوغ بلاخص هنگام خرید دربازار و مراکز خرید، از موبایل، کیف پول و وسایل همراه خود غفلت نکنند و در صورت مشاهده هرگونه رفتارمشکوک بلافاصله مراتب به مرگز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده شود.

کالای قاچاق در بهبهان به دست پلیس افتاد

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی خوزستان گفت: ماموران پاسگاه انتظامی درونک بهبهان در محور دیلم _ امیدیه از تردد ۳ دستگاه ایسوزو و ۲ دستگاه سواری سمند حامل کالای قاچاق مطلع و با ایجاد تور ایست و بازرسی طی یک عملیات خودرو‌ها را شناسایی و متوقف کردند.

او افزود:  ۲۳۰ طاقه پارچه خارجی، ۵۴ کیسه ۲۵ کیلویی گردو و ۷۲ بسته ۲۵ کیلویی پودر رنگ خارجی فاقد هرگونه مدارک گمرکی از این خودرو‌ها  کشف شد.

سردار عباس زاده تصریح کرد: طبق برآورد کارشناسان ارزش ریالی محموله‌های کشف شده  بالغ بر ۱۶ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال است.

فرمانده انتظامی خوزستان بیان داشت: در این رابطه ۵ قاچاقچی دستگیر و تشکیل پرونده مقدماتی و تحویل آنان به مرجع قضائی صورت گرفت.

پایان نزاع و اختلاف بین ۲ طایفه در اندیمشک

سرهنگ امیر عباس شهبازی فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: پلیس اندیمشک پس از اطلاع از اینکه اعضای ۲ طایفه ساکی و کردوالی در شهرستان به دلیل اختلافات ۱۵ سال گذشته قصد ایجاد نزاع و درگیری با یکدیگر را دارند اقدامات خود را با هدف حل مسالمت آمیز این اختلاف آغاز کرد.

او با اشاره به حضور مسئولان انتظامی برای میانجیگری بیان داشت: با میانجیگری ریش سفیدان، معتمدین محلی و مسئولان انتظامی پس ازچندین مرحله زمینه آشتی بین این ۲ طایفه فراهم شد.

سرهنگ شهبازی افزود: ایام سوگواری امام حسین (ع) و حرمتی که هموطنان عشایر و طوایف برای آن امام بزرگوار قائل هستند پس از نشست و گفت گو با بزرگان هر ۲ طایفه و دعوت به صلح و سازش و پرهیز از نزاع و درگیری و رفع کینه و کدورت، خوشبختانه پس از ۱۵ سال با یکدیگر آشتی کردند و فضای دوستی و صمیمیت را در بین خود برقرار گردید.

انتهای پیام/م

برچسب ها: حوادث ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جلالی
۱۷:۱۳ ۰۷ مهر ۱۳۹۸
اولین قربانی جاده طریق الحسین ع خدا از دشمنان اهل بیت نگذرد چندسال است که این جاده تمام نشده هرسال قبل از اربعین امام به یاد این جاده می افتند مسولان از خشم مردم بترسید که نمونه ای از خشم خداوند است بخدا اگر جاده درست شده بود الان سید وریش سفید این منطقه زنده بود خدا از مقصرین این امر نگذرد