از 18 مهرماه انجام می شود؛

ارائه خدمات موکب‌‌های نهاوند در کربلا

مسئول موکب‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات در نهاوند از آمادگی خدمات رسانی موکب‌‌های نهاوند به زائران در کربلا از هجدهم مهرماه خبر داد.

ارائه خدمات موکب‌‌های نهاوند در کربلابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، امرالله سلیم‌پور، مسئول موکب‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات در نهاوند افزود: با هماهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات نهاوند سه موکب در شهر کربلا برپا شده که از روز هجدهم مهرماه آماده پذیرایی از زائران می‌شوند.

او ادامه داد: این موکب‌ها با عنوان موکب‌الزهرا(س) ویژه خواهران، موکب شهدای برزول و موکب خادم‌الشهدای شهر گیان در فاصله نزدیک به حرم مطهر برپا شده‌اند.

مسئول موکب‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات در نهاوند اظهار داشت: سال گذشته از شهر نهاوند دو موکب در شهر کربلا برپا شد که امسال مجوز برپایی موکب خادم‌الشهدای شهر گیان نیز دریافت شد.

او بیان کرد: خدماتی که در این موکب‌ها ارائه می‌شود از محل کمک‌های خیرین و نذورات مردمی تامین شده به طوری که تاکنون از سوی موکب شهدای برزول و گیان هرکدام 100 میلیون تومان و موکب‌الزهرا نیز 50 میلیون تومان کمک مردمی جمع‌آوری شده است.

سلیم‌پور ابراز داشت: دراین موکب‌ها علاوه بر امکانات اسکان و بهداشتی مقدمات پذیرایی نهار و شام به تعداد 300 نفر در هر روز نیز فراهم آمده است.

این مسئول با اشاره به آدرس محل برپایی موکب‌ها گفت: موکب شهدای شهر برزول و موکب‌الزهرا ویژه خواهران در راس‌الحسین(ع)، پارک امام حسین(ع) و موکب خادم‌الشهدای شهر گیان در انتهای خیابان قزوینیه آخرین ساختمان حسینیه است که همشهریان می‌توانند به آدرس‌های داده شده مراجعه کنند.
انتهای پیام/ج


موکب‌‌های نهاوند در کربلا از 18 مهر ماه خدمات رسانی می کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.