فرماندار نهاوند؛

توزیع حدود۶۰ هزار پرس غذا بین زائران اربعین حسینی در نهاوند

فرماندار نهاوند گفت: ۵ موکب در شهرستان نهاوند نزدیک۶۰ هزار پرس غذا بین زائران اربعین حسینی (ع) توزیع می‌کنند.

توزیع  حدود۶۰ هزار پرس غذا بین زائرین اربعین حسینی در نهاوندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مراد ناصری فرماندار نهاوند در آئین افتتاحیه موکب داران شهرستان نهاوند از زائرین اربعین اظهارداشت: با توجه به اینکه نهاوند یکی از مسیر‌های عبوری زائران اربعین است، تمامی امکانات مدیریت و کمک‌های مردمی شهرستان، آماده‌سازی فضا‌های شهری، اکران طرح‌های فرهنگی، تبلیغات محیطی و سیاه پوش نمودن سطح شهر را با همکاری سایر دستگاه‌های ذیربط و مشارکت‌های مردمی در دستور کار قرار داده است.

او افزود: پاک‌سازی و نظافت مسیرها، آماده سازی سرویس‌های بهداشتی در پارک‌های سطح شهر، راه اندازی موکب‌های در طول مسیر تردد زائران در شهرستان در حال انجام است.
فرماندار نهاوند اظهار داشت: یکی از افتخاراتی که نصیب مردم شهرستان نهاوند به عنوان دروازه ورود اسلام به ایران شده است، خدمت‌رسانی به زائران اربعین در مسیر عتبات است و در این راستا خیرین و مردم مشارکت شایسته‌ای داشته اند‍.

 مهرداد ناری فر هم در آیین افتتاح ایستگاه‌های صلواتی شهرستان نهاوند،گفت: امسال ۷۵ موکب در استان، ۴موکب در مرز‌های خروجی و ۱۶موکب هم در کشور عراق مشغول خدمت‌رسانی هستند که در مجموع ۹۵ ایستگاه صلواتی مردمی به زائران اربعین خدمات‌رسانی خواهند کرد و تا ۳روز پس از اربعین فعال خواهند بود.

دبیر ستاد اربعین و مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری همدان، ادامه داد: اسکان، پذیرایی، امداد خودرویی در محور‌های مواصلاتی استان، پوشش نیرو‌های امدادی هلال‌احمر، اتخاذ تدابیر ترافیکی و راهنمایی رانندگی، ساماندهی نمازخانه‌ها و مجتمع‌های بین‌راهی از اقداماتی است که در ایستگاه‌های حوزه استحفاظی استان همدان برای پذیرایی زائران انجام می‌شود.

او با اشاره به اینکه سال گذشته استان همدان مسیر تردد ۲ میلیون و ۲۰۰هزار نفر زائر بوده است افزود: پیش‌بینی می‌شود امسال قریب به ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار زائر از استان همدان تردد کنند چراکه استان همدان بارانداز مسافر ۵ استان کشور می‌باشد.

انتهای پیام/س

نزدیک ۶۰ هزار پرس غذا بین زائران اربعین حسینی در نهاوندتوزیع می‌شود

برچسب ها: اربعین ، موکب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.