فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه:

اگر دشمن خطای محاسباتی کند پاسخ ایران کوبنده‌تر از گذشته است

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: اگر دشمن دچار خطای محاسباتی شود پاسخ ایران کوبنده‌تر از گذشته خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر، فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران دیشب در سی و دومین سالگرد شهادت شهدای حماسه خلیج فارس که در روستای بحیری دشتی برگزار شد، گفت: اگر دشمن دچار خطا محاسباتی شود پاسخ ایران کوبنده‌تر از گذشته خواهد بود.

سردار رمضان زیراهی ادامه داد: امروز در اوج اقتدار هستیم و در برابر هیچ ابرقدرتی سر فرود نخواهیم آورد. امروز دشمن اقتدار ما درک کرده و در محاسبات خود ما را به عنوان قدرت در نظر می‌گیرد.

او با اشاره به اینکه ما همه توانمندیمان را در میدان به دست آورده‌ایم، عنوان کرد: برخلاف زمان جنگ که نزدیک به همه تجهیزات خارجی بود،  اکنون بیشتر تجهیزات داخلی و بومی سازی شده است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران افزود: نیمی از جمعیت کشور ما دوران دفاع مقدس را درک نکردند و حق دارند در جریان این حماسه‌های باشکوه قرار بگیرند و از تجربیات استفاده کنند.

سردار زیراهی گفت: امروز نیاز به روحیات دفاع مقدس داریم و باید آن‌ها را تقویت کنیم که همین عوامل باعث شد ما در مقابل استکبار جهانی به پیروزی برسیم.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران بیان کرد: در سال۶۶ رزمندگان ما با شیطان بزرگ در خلیج فارس درگیر شدند و پیشرفته‌ترین هلی کوپتر آن‌ها را سرنگون کردند در صورتی که تجهیزات آن‌ها قابل قیاس با تجهیزات ما نبود و شهید مهدوی و همرزمانشان ابهت شرق و غرب را در هم شکستند.

مرگ تدریجی امپراتوری آمریکا

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر نیز در این مراسم که در زادگاه شهیدان مهدوی و توسلی برگزار شد، با بیان اینکه ناقوس مرگ تدریجی امپراتور بزرگ آمریکا به صدا در آمده است،گفت: حماسه شهدای خلیج فارس در تاریخ ثبت شد و همینه پوشالی آمریکا را در هم شکستند.

سردار علی رزمجو با اشاره به تقارن مراسم سالگرد شهدای خلیج فارس با ایام اربعین، افزود: اربعین نماد عمودی است که به ما می آموزد که به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد چهره ی دین و دینداری و ولایتمداری خدشه وارد شود.

او عنوان کرد: سی و دو سال پیش شهیدان مهدوی و توسلی و دیگر همرزمان آنها حماسه‌ای خلق کردند و اعتماد به نفس و عزت و اقتدار ایران اسلامی را در خلیج فارس رقم زدند.

رزمجو افزود: این عزیزان در مقابل آمریکا سرسختانه ایستادگی کردند و در میدان نبرد قرار گرفتند و با شجاعت بالگرد آمریکا را سرنگون کردند.

او بیان کرد: هر چقدر از زمان می گذرد انقلاب اسلامی گسترده تر و مقتدرتر می شود و دشمنان انقلاب در شرایط سخت تر از گذشته قرار می‌گیرند.

فرمانده سپاه امام صادق استان بوشهر گفت: امروز ذخایر دشمن رو به نابودی است هزینه دشمن در مقابل ایران بالا رفته است همه راهکارهای دشمن تضعیف شده راهبرد تحریم دشمن بی خاصیت شده و قدرت نظامی دشمن فرسوده و قادر نیست نسبت به اهداف سیاسی هم‌راستا شود.

او افزود: دشمن امروز به واسطه قدرت ایران و حماسه شهدا به این نقطه رسیدند که قدرت نظامی دشمن و سیاسی با هم هماهنگ نیستند و ما شاهد شکست های پی در پی دشمن در عرصه های مختلف سیاسی و نظامی در مقیاس جهانی هستیم.

وی با بیان اینکه مرگ تدریجی امپراطور بزرگ آمریکا به صدا در آمده است، گفت: امروز به برکت خون شهیدان و تدابیر مقام معظم رهبری و صبر و استقامت خانواده معظم شهدا و آزادگان جانبازان دشمن را قفل کرده ایم.

رزمجو تاکید کرد: اگر آمریکا اقدامی نابجا انجام دهد از آسمان، دریا، کوه آتش بر سر آنها فرود خواهد آمد.

در این مراسم با حضور خدام حرم حضرت معصومه پرچم متبرک حرم حضرت معصومه (س) در جوار قبور مطهر شهیدان مهدوی و توسلی نصب شد و از علیرضا شریفی جوان بسیجی که در دیدار اخیر رهبر انقلاب، عکس شهید مهدوی را به ایشان تقدیم کرد، تجلیل شد.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.